نايب رييس مجلس شوراي اسلامي گفت: در بودجه سال 86 بحث ساماندهی عرضه مسکن اجاره‌ای تصویب شد و راهکارهایی هم طی 5 بند برای آن درنظر گرفته شد اما در این زمینه از سوی وزارت راه و شهرسازي اقدامی نشده است.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران حجت‌الاسلام سید محمد حسن ابوترابی فرد نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه علني امروز (یکشنبه) خانه ملت در نطقي پس از اظهارات وزير راه و شهرسازي گفت:‌دوستان تاکید داشتند که تدبیری جدی‌تر برای افزایش قیمت مسکن و افزایش اجاره بها اندیشیده شود چرا كه در بودجه سال 86 هم بحث ساماندهی عرضه مسکن اجاره‌ای تصویب شد و راهکارهایی هم طی 5 بند برای آن درنظر گرفته شد اما در این زمینه از سوی وزارتخانه اقدامی نشده است.

 وي در ادامه با اشاره به توزيع نشريه وزارت راه در مجلس افزود:‌ امروز ما نشریه‌ای که مربوط به یکی از معاونت‌های وزارت راه و شهرسازی می‌شد، را در مجلس دیدیم که این نشریه کاملا تبلیغاتی است و هزینه زیادی هم برای آن شده است و باید در این خصوص نظارت جدی صورت بگیرد تا از هر هزینه‌ای که توجیه عقلانی و شرعی ندارد، جلوگیری شود.

 در ادامه اين جلسه علي نيكزاد وزير راه و شهرسازي با بيان اينكه این نشریه با سیره و روش ما نمی‌خواند و کسی که در جایگاه معاونت ما این نشریه را برای نمایندگان فرستاده اشتباه کرده است، گفت: ما با آن برخورد می‌کنیم چرا كه چاپ این نشریه نوعی تخریب است و بدون اجازه ما این کار انجام شده است.

وي در ادامه افزود:‌ امروز این مسئله را رسیدگی می‌کنم و نتیجه آن را به استحضار نمایندگان می‌رسانم؛ به خدای بزرگ قسم روح من هم از این کار خبر ندارد./س2

 

برچسب ها: مسکن ، استیجاری ، ساماندهی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار