قائم مقام صندوق رفاه دانشجویان:

دانشجویان بیمه دانش از تسهیلات صندوق رفاه بهره مند می شوند

بیمه تکمیلی دانشجویان از اول مهر ماه سال 91 ارائه می شود و دانشجویان تحت پوشش بیمه دانش می توانند از تسهیلات صندوق رفاه بهره مند شوند.

گودرزی، قائم مقام صندوق رفاه دانشجویان در گفتگو با خبرنگار دانشگاهي باشگاه خبرنگاران گفت: بیمه سال تحصیلی 91 برای تمامی دانشجویان طراحی شده و امیدواریم از اول مهر ماه اجرایی شود.

وی افزود: همه دانشجویان بیمه مبنا یعنی بیمه درمان باشند می توانند از تسهیلات صندوق رفاه دانشجویان استفاده کنند چنانچه صندوق رفاه به دانشجویان وام ارائه داده و دانشجویان بعد از فارغ التحصیلی این وام را باید بپردازند.

گودرزی تصریح کرد: بیمه تکمیلی دانشجویان 18 تا 30 سال را مورد هدف قرار داده که شامل دندانپزشکی، عینک، آزمایشگاهی و عمل جراحی را در بر می گیرد.

* 50 درصد وام بیمه تکمیلی را صندوق رفاه پرداخت می کند

گودرزی در ادامه گفت: تفاهم نامه ای با چند شرکت بیمه گر بزرگ کشور در هر استان و هر منطقه بسته شده که دانشجویان متأهل می توانند خود و خانواده خود را بیمه تکمیلی کنند.

وی افزود: همچنین دانشجویان متأهل با مراجعه به سایت صندوق رفاه می توانند پیش ثبت نام کرده و اگر نظری دارند اعلام کنند.

گودرزی تصریح کرد: همچنین ما این آمادگی را هم داریم که دانشجویان غیر متأهل و پدر و مادرشان را بیمه تکمیلی کنیم.

وی اظهار داشت: دانشجویان در زمان تحصیل نگران سلامت خود نباشند و البته بیمه های صندوق رفاه شامل بیمه حوادث، بیمه درمان و بیمه تکمیلی می شود که بیمه حوادث برای تمام دانشجویان دانشگاه های دولتی و آزاد الزامی بوده اما بیمه درمان و تکمیلی برای دانشجویان اختیاری است.

گودرزی خاطر نشان کرد: وام بیمه تکمیلی برای هر نفر 9600 تومان است که 50 درصد آن را یعنی 4800 تومان صندوق رفاه ارائه می دهد./ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار