شاخصهای جدید جهت جذب نیروی انسانی در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی تعیین می‌شود.

به گزارش گروه علمي پزشكي باشگاه خبرنگاران، محمد خجسته معاون اداری مالی دانشگاه آزاد در همایش دبیران و کارشناسان مالی اداری و عمرانی مناطق 18 گانه دانشگاه آزاد در واحد خوراسگان برگزار شد، با اعلام این خبر اظهار داشت: در گذشته جذب نیروی انسانی در دانشگاه آزاد بر اساس تعداد دانشجویان صورت می‌گرفت، به این شکل که به ازای هر 50 دانشجو امکان جذب یک کارمند وجود داشت.

وی افزود: در صدد هستیم تا شاخص‌های دیگری همچون مقطع تحصیلی، درجه واحد، پراکندگی، وجود آزمایشگاه‌ها، کارگاهها و وسعت دانشگاه را لحاظ کنیم.

وی با اشاره به بازدید خود از مزارع، پژوهشکده و کارگاهها دانشگاه آزاد اسلامی خوراسگان اذعان داشت: بدون عشق و علاقه نمی شود از یک زمین بایر چنین دانشگاهی با امکانات وسیع و تجهیزات گسترده درست کرد.

معاون اداری مالی دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه در 30 سال گذشته تصمیمات به صورت متمرکز گرفته می شد، گفت: دراین روش امکان اینکه تصمیمات گرفته شده برای مناطقی مناسب و برای مناطق دیگری نامناسب باشد، بسیار وجود داشت.

وی با اشاره به برگزاری اولین جلسه کمیسیون دایمی هیات امنا استانی گفت: با توجه به وسعت جغرافیایی، تعداد واحدها، مراکز آموزشی و مدارس سما سعی داریم اختیارات بیشتری به هیات امنای استانی بدهیم تا تصمیمات در نزدیکترین محل و به موقع اتخاذ شود.

خجسته با تأکید بر اینکه سیاست جدید دانشگاه آزاد حرکت از سمت تمرکز گرایی به سمت عدم تمرکز گرایی است، ادامه داد: به دستور رييس دانشگاه آزاد قرار است تعطیلی پنج‌شنبه‌ها و ادامه تحصیل کارکنان در جلسه مشاوران شاخه کارمندان مطرح شود تا کارمندان در این باره به اظهار نظر بپردازند.

نخستین همایش سراسری دبیران، مدیران اداری و مالی و عمرانی مناطق 18 گانه دانشگاه آزاد اسلامی با توجه به نقش تاثیرگذار تبادلات علمی، فرهنگی، پژوهشی، آموزشی و اقتصادی دانشگاه ها و ایجاد وحدت رویه در عملکرد و ارائه آخرین دستاوردها از طریق هم اندیشی مناسب، برگزار شد.
برچسب ها: خجسته ، آزاد ، مزارع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار