تمرینات آماده سازی تیم ملی والیبال در شرایطی دنبال می شود که برخی از ملی پوشان با مصدومیت های جزئی مواجه هستند.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران از میان 22 والیبالیست حاضر در تمرینات کنونی تیم ملی امیر غفور و فرهاد قائمی ملی پوشانی هستند که به دلیل مصدومیت مجوز به انجام برنامه های تمرینی با احتیاط کامل هستند.

امیر غفور که پیش از اعزام تیم ملی به رقابت های انتخابی المپیک به دلیل مصدومیت از ناحیه کتف، به ایتالیا اعزام شد و زیر نظر پزشک متخصص ایتالیایی وضعیت وی مورد بررسی قرار گرفت.

انجام حرکات ترمیمی، نرمش های تخصصی و کار با کش جزو برنامه های تمرینی غفور برای رسیدن به مرز آمادگی مطلوب بود که از سوی پزشک ایتالیایی ارایه شده امیر غفور خوشبختانه توانست با انجام این حرکات پیش از شروع تمرینات بتوپی ومداومت در انجام آن به بهبودی مطلوب نزدیک شود وی در حال حاضر هم پیش از برنامه های تمرینی طبق دستور پزشک ایتالیایی زیر نظر سیامک افروزی فیزیوتراپ تیم ملی، حرکات ترمیمی را انجام می دهد

فرهاد قائمی دیگر ملی پوش کشورمان نیزکه در طول مسابقات انتخابی المپیک دچار اسپاسم عضلانی شد وی به دلیل این آسیب دیدگی نتوانست تیم کاله را در رقابت های جام باشگاه های آسیا همراهی کند.

فرهاد قائمی نیز همانند امیر غفور تمرینات آماده سازی خود را با ملاحظه هرچه تمام زیر نظر سیامک افروزی انجام می دهد./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
مبينا رمضاني
۱۵:۳۵ ۱۶ مهر ۱۳۹۳
سلام,عشقم اميروفرهادقائمي.هميشه آرزوداشتم دوتاداداش مثل شماداشته باشم حالاكه داداش ندارم شماها داداشميد؛موفق باشيدداداش
Iran (Islamic Republic of)
سمیراسیفی سلیمانیه
۲۳:۱۸ ۲۶ تير ۱۳۹۳
سلام به همه ی هواداران گل فرهاد بایدبگم به خاطر این که تیم ما ازروسیه باخت خیلی ناراحتم ولی اگه می بردیم روی همشون کم می شدومی فهمیدن که دربرابرایران هیچی نیستن ولی خوب خداییش فرهادعالی بازی کرد کشته مرده ی سرویساشم
Iran (Islamic Republic of)
سمیرا سیفی سلیمانیه
۱۳:۱۹ ۰۴ تير ۱۳۹۳
نظر من در مورد فرهادقاعمی اینه که بهترین بازی کنی هست که می تونه سرویس هاشو با هدف بزنه واقعا عالیه
آخرین اخبار