فرهاد مجیدی مهاجم الغرافه قطر با شرایط خوبی از سوی تیم مس کرمان روبرو شده و قرار بر این شده که وی در اردو به اعضای این تیم ملحق شود اما در این میان وی با محدودیت حضور در این تیم کرمانی روبرو شده است.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران باشگاه مس پیشنهاد قابل توجهی را ارایه کرده است تا فرهاد مجیدی بپذیرد و یک فصل را در این تیم سپری کند و قید امارات و قطر را بزند.

گفته می شود نماینده مجیدی توافقاتی را با اعضای باشگاه مس کرمان بدست آورده است و با توجه به شرایط خوب مالی و عدم محدودیت برای این بازیکن وی متقاعد شده است که برای حضور در اردوی این تیم آماده شود اما این اتفاق هنوز قطعی نیست. از طرفی فرهاد مجیدی با محدودیت هایی نیز روبرو شده است.

این بازیکن طبق قرار دادی که با استقلالی ها امضا کرده است و با حضور امیر قلعه نوعی در تیم استقلال، این قرار داد با استقلال منتفی شد با شرایط متفاوتی روبرو شده است زیرا برای حضور در تیم های لیگ برتری مشکل دارد این بازیکن نمی تواند بدون رضایت آبی ها به تیم های لیگ برتری بپیوندد و در این میان اگر قرار باشد که وی با مسی ها قرارداد امضا کند باید مبلغی را به عنوان غرامت به باشگاه استقلال پرداخت کند.

اعلام شده است مبلغ مورد نظر 500 میلیون تومان است که در صورت ثبت قرار داد وی با مسی ها باید به حساب باشگاه استقلال واریز شود.
از طرفي فرهاد مجیدی تمایل زیادی برای حضور در تیم استقلال داشت اما سرمربی آبی ها با وی دچار مشکل شد و از حضورش استقبال نکرد به همین دلیل امکان تغییر شرایط و عدم پرداخت غرامت از سوی مجیدی نیز وجود دارد./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار