رییس مرکز فعالیتهای دینی شهرداری تهران در جلسه مشترک شهردار و ائمه جماعات منطقه 22 گفت: مشارکت تمامی وزارتخانه ها، سازمان ها و نهادها برای رفع مشکلات مربوط به مساجد یکی از ضرورتهای انکار ناپذیر است.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران، در این جلسه که در سالن کنفرانس مجموعه اجتماعی و فرهنگی امام علی (ع) و با حضور مرادی شهردار منطقه و هوشیار معاون حوزه معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه همچنین ائمه جماعات مساجد و روحانیون منطقه برگزار شد.
 رییس مرکز فعالیتهای دینی شهرداری تهران تصریح کرد: با توجه به آمار جمعیت ساکن در تهران، 2 هزار مسجدی که اکنون در پایتخت موجود است، تامین کننده نیاز شهروندان نیست و با کمبود مسجد مواجهیم.
وی با اشاره به اینکه یکی از وظایف شهرداری، جانمایی مساجد بر اساس جمعیت شهر است، افزود: مساجد با مشارکت مردم ساخته می شوند اما شهرداری هم چند سالی است که در این امر دخیل و همکار است و به شکل گیری مساجد در حد توان کمک می کند. چنانچه حدود 14 وزارتخانه موجود نیز در این امر دخیل شوند و امکانات را برای پرداختن به امور عمرانی مساجد، روی هم بگذارند، تمامی مشکلات مربوط به مساجد برطرف خواهند شد. /ز

برچسب ها: رسیدگی ، عمرانی ، مساجد ، مشارکت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار