متهم(ح.ت) گفت: من فقط يک توليدکننده هستم و ثروتم موروثي نيست و فقط از دادگاه تقاضا دارم که کپي چک‌ها را به من تحويل دهد.

به گزارش خبرنگار حقوقي قضايي باشگاه خبرنگاران، در ادامه دوازدهمين جلسه دادگاه رسيدگي به اختلاس بيمه در بخش استانداري در نوبت عصر نماينده دادستان در دفاع از کيفرخواست متهم(ح.ت) اظهار داشت: با توجه به اظهارات وکيل اين متهم مبني براينکه کارمند بايد براي دريافت رشوه وظيفه اي در قبال آن داشته باشد بايد بگويم که اينگونه نيست و کارمند مي تواند بدون داشتن وظيفه اي خاص رشوه دريافت کند و درقبال آن کاري را انجام دهد.

ذبيح زاده ادامه داد: در اظهارات (ح.ت) آمده که 425 ميليون ريال به عنوان قرض پرداخت شده ولي آقاي الف م آن را هبه تلقي مي کند و همچنين گزارش سازمان بازرسي نشان مي دهد که متهم ح ت تسهيلات در قبال پرداخت اين رشوه دريافت کرده است و به همين جهت اتهام پرداخت رشوه کاملا مشهود است.

در ادامه جلسه دادگاه (الف.م) در جايگاه حاضر شد و درخصوص اظهارات نماينده دادستان مبني بر دريافت وجه گفت: آقاي (ح .ت) روزي به استانداري آمده بود و ما بخاطر اعياد به پول نياز داشتيم اين موضوع را با او مطرح کردم و گفتم که مي توانيم چک هاي مدت دار به او تحويل دهم او نيز اين موضوع را قبول کرد و چک ها را گرفت و تراول به ما تحويل داد.

(الف.م) ادامه داد:‌واقعا نمي دانم که (ح.ت) وام گرفته ولي براي اشتغالي که به وجود آ‌ورده بود من دو کار براي وي انجام دادم اولين اينکه کارگروه اشتغال را به کارخانه‌اش بردم  ودوم براي حل مشکل آب او به سازمان آب سفارش کردم.

در ادامه جلسه دادگاه (ح.ت) در آخرين دفاعيات خود گفت:‌من فقط يک توليدکننده هستم و ثروتم موروثي نيست و فقط از دادگاه تقاضا دارم که کپي چک‌ها را به من تحويل دهد./پ3
برچسب ها: دادگاه ، اختلاس ، چک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار