پيشكسوت تيم پرسپوليس در خصوص احتمال حضورش در كميته فني سرخپوشان گفت: من سال گذشته عضو كميته فني بوده ام اما به خاطر شرايط حاكم بر اين كميته استعفا دادم و هم اکنون در كميته فني پرسپوليس حاضر نمي شوم.

محمد پنجعلي در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران ، افزود: مسئولان پرسپوليس تا الان مذاكراتي در خصوص بر عهده گرفتن هدايت اين تيم نگرفتند اما اگر مرا بخواهند حاضرم به تيم پرسپوليس كمك كنم.

پنجعلي در ادامه اظهار داشت: مسئولان پرسپوليس بايد هر چه سريعتر سرمربي تيم را انتخاب كنند زيرا كه دير انتخاب كردن سرمربي به ضرر سرخپوشان تمام مي شود.

پيشكسوت پرسپوليس در خصوص نقش كميته فني در انتخاب سرمربي بيان داشت: مسئولان پرسپوليس بايد قبل از فصل نقل و انتقالات كميته فني تشكيل مي دادند و علاوه بر انتخاب سرمربي بايد در جذب بازيكنان هم مشاركت داشته باشند كه اين امر در پرسپوليس صورت نگرفت.

وي تصريح كرد: نقش كميته فني پرسپوليس امسال به مانند وظيفه اين كميته در سال گذشته است كه براي انتخاب سرمربي تشكيل مي شود اما نقش چنداني در انتخاب سرمربي نخواهند داشت و تصميم آخر را مدير عامل پرسپوليس خواهد گرفت.

وي درباره بهترين گزينه سرمربيگري پرسپوليس گفت: به نظر م گزينه داخلي بهتر از مربي خارجي مي تواند به پرسپوليس كمك كند زيرا كه گزينه خارجي شناختي از فوتبال و بازيكنان ما ندارند و در آينده به مشكل برخواهند خورد.

پنجعلي درباره گزينه هاي مربيگري همچون متسو كالدرون گفت: اين دو گزينه سابقه درخشاني در مربيگري ندارند و به نظرم علي دايي بهترين گزينه مربيگري براي پرسپوليس است چرا كه شناخت خوبي از بازيكنان دارد./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار