آیت‌الله صافی گلپایگانی گفت : عنصر مهدویت باید در تبلیغ دین حضور پررنگ داشته باشد.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران از قم، وی در دیدار بیش از صد مبلغ ایام نیمه شعبان، گفت: امروز تبیین ابعاد وجودی و شخصیتی امام زمان(عج) برای مردم لازم است.

آیت‌الله صافی گلپایگانی ادامه داد: اگر به امام زمان(عج) بپردازیم و شخصیت ایشان را برای مردم تبیین کنیم بدانیم که با این عمل خداشناسی، امامت و اخلاق را معرفی کرده‌ایم.

وی علاقه مردم به امام زمان(عج) را یادآور و خواستار تبیین بیشتر ابعاد شخصیتی ایشان از سوی مبلغان شد و اظهار کرد: مردم از منبرهایی که نام حضرت ولی عصر(عج)برده شود بیشتر استقبال می‌کنند، این از ابزار مهم مبلغان است تا مردم را با معارف اهل بیت(ع) بیشتر آشنا کنند.

آیت‌الله صافی گلپایگانی با بیان این‌که روایات ضعیف در باب معرفی حضرت مهدی(عج) به روایات قوی در این باب خدشه وارد می‌کند، تاکید کرد: مبلغان باید به مستندات و اخبار معتبر اهتمام و آنها را برای مردم بازگو کنند و روایات صحیح و معتبر در باب معرفت امام زمان(عج) نیز فراوان است.

ویتصریح کرد: جامعه‌ای که می‌خواهد امام زمانی باشد باید نقاط ضعف خود را برطرف کند و حجاب آن همان حجاب مورد پذیرش اسلام باشد و تمامی برنامه‌های آن جامعه حول محور امامت باشد./س

برچسب ها: قم ، صافی ، معرفی ، امام زمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.