شهردار منطقه14 از برگزاری جشنواره تفریحات ورزشی به مدت یک هفته در پارک سمیه به عنوان یکی از برنامه های تابستانی خبر داد.

دکتر اردشیر نوریان در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگارن گفت:جشنواره تفریحات ورزشی  از روز پنجشنبه 8 تیرماه در پارک سمیه واقع در بلوار ابوذرآغاز شده است که به مدت یک هفته تا چهارشنبه  14 تیر ماه ادامه خواهد داشت.
وی افزود: تیم های ها ورزش ،ایستگاه های سلامت و ایستگاه های نشاط و شادابی در این جشنواره طراحی شده است که سنین مختلف  را مخاطب خود قرار داده است و شهروندان  با حضور گرم خود می توانند از این مجموعه استفاده کامل را ببرند .
شهردار منطقه14 با اشاره به ترویج فرهنگ تفریح و نشاط و شادابی را میان شهروندان اظهار داشت: بیش از 70 نوع فعالیت  برای اولین بار در این منطقه در خدمت شهروندان ارائه می شود.
شهردار منطقه 14 ادامه داد: تجهیزات مختلفی برای  4 رشته ورزشی در غرفه ها آماده شده است که  جوانان و نوجوانان می توانند به صوت رایگان از این خدمات بهره مند شوند .
دکتر نوریان عنوان کرد: این طرح امسال به صورت منطقه ای برگزار شده و تا به حال هم از استقبال خوبی برخوردار بوده است.امیدواریم طی این یک هفته میزبان خوبی برای هم محله های خود باشیم ./ف           
برچسب ها: جشنواره ، تفریحات ، ورزشی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار