رئیس حوزه هنری آذربایجان غربی با اشاه به برگزاری دهمین جشنواره سراسری شعر و داستان در ارومیه گفت: برگزاری جشنواره‌های هنری فرصتی برای شناساندن هنرمندان آذربایجان غربی است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه ، علیرضا نوروزی در جلسه هماهنگی دهمین جشنواره ملی شعر و قصه جوان سوره که در سالن اجتماعات حوزه هنری آذربایجان غربی برگزار شد، اظهار داشت: برگزاری دهمین جشنواره سراسری شعر و داستان در ارومیه فرصتی برای شناسایی هنرمندان آذربایجان غربی است.

وی با بیان اینکه آذربایجان غربی هنرمندان بسیاری در عرصه‌های گوناگون به ویژه در شعر داستان‌نویسی دارد، افزود: هنرمندان استان به نحو شایسته به مردم معرفی نشده‌اند و بیشتر آنها مظلوم واقع‌ شده‌اند اما این جشنواره فرصتی مغتنمی در معرفی هنرمندان است.

نوروزی با بیان اینکه حداکثر سن برای شرکت در دهمین جشنواره سراسری شعر و داستان جوان سوره 30 سال است، تصریح کرد: دهمین جشنواره سوره در دو موضوع آزاد شامل محورهای اخلاق و خانواده، دفاع مقدس، بیداری اسلامی، فرهنگ و تمدن، عدالت و پیشرفت برگزار می‌شود.

رئیس حوزه هنری آذربایجان غربی ادامه داد: داستان کوتاه بزرگسال و کودک و نوجوان، شعر کودک و نوجوان، شعر آزاد و شعر کلاسیک از بخش‌های مختلف دهمین جشنواره سراسری شعر و داستان جوان سوره است.

وی خاطرنشان کرد: حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی این جشنواره را با هدف تحقق اهداف والای انقلاب اسلامی و کشف و پرورش استعدادهای برتر برگزار می‌کند.

رئیس حوزه هنری آذربایجان غربی با بیان اینکه جشنواره شعر و داستان در 26 و 27 ارومیه در فرهنگسرای جوان ارومیه و تالار وحدت برگزار می‌شود، گفت: ارومیه در این ایام پذیرای 200 نفر میهمانان و هنرمندان سراسر کشور و استان بوده و از 30 آثار برتر تجلیل می‌شود./س

برچسب ها: هنری ، ارومیه ، شعر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.