معاون سیاسی اجتماعی استاندار آذربایجان غربی گفت: قرآن نسخه ای بی بدیل در تمامی زمینه ها برای بشریت ارائه می كند.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران ارومیه ، ابراهیم فتح الهی در جلسه كمیسیون اقوام و مذاهب آذربایجان غربی افزود: بسیاری از این نسخه های شفابخش توسط انسان شناخته نشده است كه باید با تدبر بیشتر در این خصوص تلاش بیشتری داشته باشیم.

وی اضافه كرد: احكام دین اسلام برخی امضایی هستند كه تایید حكم ادیان قبلی به حساب می آیند و برخی دیگر نیز تاسیسی اند كه در دین اسلام پایه ریزی شده است.

وی اظهار كرد: به غیر از بخشی كه به احكام فردی مكلفین مربوط می شود سهم مباحث اجتماعی، اقتصادی، حكومت داری و سیاست در قرآن بیشتر است.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار آذربایجان غربی، آخرت گرایی همراه با بهره گیری از نعمات دنیا را امتیاز ویژه اسلام دانست و اظهار كرد: آباد كردن آخرت به معنای از دست دادن دنیا نیست كه باید به این امر نیز توجه ویژه ای داشت.

فتح الهی در بخش دیگری زندگی مسالمت آمیز ادیان مختلف در استان را نمونه ای موفق در این خصوص ارزیابی كرد و ادامه داد: برگزاری كنگره جهانی آشوریان برای اولین بار در ارومیه،‌ سفر رهبر ارامنه جهان و حضور در مراسم مذهبی ارامنه ارومیه و سایر رفت و آمدهای مذهبی ادیان مختلف در این استان نشان از تعامل مناسب در استان دانست./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.