فرمانده سپاه نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: تحریف و مبالغه در خاطرات شهدا نیاز نیست هیچ چیز به جز اخلاص در وجود شهدا نبود.

  به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، محمد‌نظر عظیمی صبح امروز در آیین افتتاحیه همایش تخصصی بررسی راه‌کارهای تقویتی فرهنگی نواحی دارای زیارتگاه‌های دفاع مقدس که در تالار تربیت معلم برگزار شد اظهار کرد: تکلیفی که شهدا بر دوش ما گذاشته اند بسیار سنگین است.

عظیمی ادامه داد: اگر قصد داریم نتیجه مناسبی از تلاش‌هایمان در گسترش فرهنگ ایثار بگیریم باید صراط مستقیم شهدا را به نسل جدید انتقال دهیم.

وی تصریح کرد: کسانی که احساس وظیفه می‌کنند و تصمیم دارند یک قطره از رد‌و‌پای فرهنگ و ایثار را انتقال دهند باید در راه شهدا حرکت کنند.

فرمانده سپاه نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه با بیان اینکه حوادث دفاع مقدس در تمام ابعاد بسیار بزرگ بود خاطرنشان کرد: دفاع مقدس حادثه عظیمی در تاریخ معاصر و بشر است و حادثه‌ای سرشار از ارزش‌های ناب و تاثیرگذار خواهد بود. 

وی با اشاره به اینکه تحریف و مبالغه در خاطرات شهدا به هیچ وجه نیاز نیست اظهار کرد: اگر امروز یک خاطره از یک شهید را با همان کیفیتی که اتفاق افتاده انتقال دهیم شاهد تاثیرگذاری  بیشتر آن خواهیم بود.

عظیمی افزود: هیچ چیز به جزو اخلاص در وجود شهدا نبود و قدمی جز برای رضای خدا بر‌نداشته‌اند.

فرمانده سپاه نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه در پایان گفت: راهکارهایی که شهدا با استفاده از آن مشکلات را حل میکردند راهکارهایی هستند که در جامعه تحول آفرین است و خدا به آن برکت می دهد.

که این همایش دو روزه با حضور فرماندهان نظامی و بسیجی استان‌های کرمانشاه‌، آذربایجان‌غربی‌، ایلام، خوزستان‌، بوشهر و کردستان هم‌اکنون در حال اجرا است./ج1

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.