شمار ديگري از اعضاي گروههاي تروريستي مسلح در شهرهاي حماه،‌ حمص، دير الزور و دوما در درگيري با نيروهاي دولتي سوري کشته،‌ زخمي و دستگير شدند و مقادير زيادي سلاح نيز از آنان مصادره شد.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلويزيوني سوريه، نيروهاي دولتي در ادامه  تعقيب گروههاي تروريستي در شماري از مناطق و شهرهاي سوريه با تعدادي از آنان درگير شدند و مقادير زياد ديگري سلاح از آنان مصادره کردند.

نيروهاي دولتي سوري تعدادي از سرکرده هاي گروههاي تروريستي را در استان حماه دستگير کردند.

نيروهاي سوري به مخفيگاههاي تروريستها در عين الباد و مشاع الاربعين در شهر حماه يورش بردند و مقادير زيادي سلاح از آنان شامل گلوله هاي آر پي جي، تيربار و مقادير زيادي گلوله هاي تيربار، سلاحهاي تک تيراندازي، دستگاههاي ويژه خفه کردن صداي تفنگ ،تيربار و هفت تير و بمبهاي ساخت اسرائيل و کشورهاي غربي  مصادره کردند .

نيروهاي دولتي همچنين با گروههاي مسلح تروريستي در منطقه جوره الشياح در حمص درگير شدند که به کشته شدن سرکرده اين گروهها و شمار ديگري از عناصر تروريستي و مصادره سلاحهاي آنان منجر شد.

همچنين بمبي که تروريستها در کارگاره ساخت بمب در منطقه قرابيص در حمص در حال آماده سازي آن بودند ، منفجر شد که به آتش سوزي در اين کارگاه و کشته شدن همه تروريستهايي که در داخل اين کارگاه بودند انجاميد.

نيروهاي دولتي در يکي از مخفيگاههاي گروههاي تروريستي مسلح در منطقه حفّه در ريف لاذقيه مقادير زيادي سلاح کشف و مصادره کردند.

نيروهاي دولتي همچنين يک دستگاه خودرو را در منطقه قريتين در ريف حمص مصادره کردند که در داخل آن مقادير زيادي تفنگهاي خودکار و مهمات و بمب وجودداشت.

از طرف ديگر نيروهاي دولتي با يک گروه تروريستي مسلح سوار بر يک دستگاه خودرو در منطقه پور سعيد در شهر دير الزور درگير شدند و اين  خودرو را منهدم کردند که همه تروريستهاي داخل آن کشته شدند .

نيروهاي دولتي به تعقيب گروههاي مسلح در دوما و حمله به مخفيگاههاي آنان ادامه دادند که به کشته شدن دهها نفر از تروريستها و زخمي و دستگيري شمار ديگري از آنان منجر شد.

يک منبع رسمي گفت در اين درگيري مقرهاي اصلي گروههاي تروريستي مسلح و مراکز ارتباطاتي و همچنين خودروهاي مجهز به تيربار منهدم شدند.

اين منبع گفت در حمله به مخفيگاههاي تروريستها ، زندانهايي پيدا شد که گروههاي تروريستي از اين زندانها براي شکنجه و قتل افراد ربوده شده استفاده مي کردند. 

همچنين در اين حمله تجهيزات بيمارستاني پيدا شد که برخي از اين تجهيزات از خارج به داخل قاچاق شده و برخي ديگر از مراکز درماني به سرقت رفته است.
برچسب ها: تروریست ، سوریه ، زندان ، شکنجه ، قتل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار