سیل روزهای گذشته دراستان زنجان 99 میلیاردریال خسارت درپی داشته است.

 

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران زنجان ،مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان با اشاره به جاری شدن سیل در سه شهر و 31 روستای استان زنجان گفت:درطی روزهای اخیربارش باران و تگرگ خسارت‌هایی را به مردم استان وارد کرده است.

کرامتی با بیان سیل و تگرگ در سه شهر استان زنجان خسارت به بار آورده است،افزود:در سیل روزهای اخیر به شهرهای ماهنشان، زنجان وایجرود خسارت وارد شده است.

وي با بیان اینکه در کل، سیل در استان به 31 روستا خسارت وارد کرده است، افزود: سیل در شهر زنجان 71 ، ماهنشان 26 و ایجرود 2 میلیارد و 600 میلیون ریال خسارت وارد آمده است.

مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان با بیان سیل اخیر به 13 روستا در شهرستان زنجان، ماهنشان هشت روستا و در ایجرود به چهار روستا خسارت وارد کرده،گفت:خوشبختانه سیل در استان خسارت جانی در بر نداشته است.

کرامتی با بیان اینکه سیل در شهرستان ایجرود 150 دام را تلف کرده است،افزود: بیشتر خسارت‌های وارده به تاسیسات روستایی، خانه‌های مردم، باغات و مزارع کشاورزی و راه‌های روستایی بوده است.

وی با اشاره به اینکه بیشترین خسارت در روستای کهریزک شهرستان ماهنشان به مردم تحمیل شده است، ادامه داد: در این روستا 30 خانه دچار آبگرفتگی شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان افزود: همچنین سیل اخیر یک کامیونت، سه دستگاه تریلر تراکتور و سه دستگاه موتورسیکلت را با خود برده است.

مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان،تصريح كرد:میزان کل دقیق خسارت‌های سیل دراستان هنوزبه طورکامل برآورد نشده است./س
برچسب ها: خسارت ، سیل ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.