استاندار کردستان گفت: بروکراسی شدید اداری و سخت‌گیری دستگاه‌های نظارتی طرح‌های عمرانی را در کردستان تحت تأثیر قرار داده است.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، علیرضا شهبازی جمعه شب در جلسه شورای مسکن استان کردستان در سنندج اظهار داشت: در حوزه مسکن دارای نقاط ضعف بسیاری از لحاظ مدیریتی و امکانات و زیرساخت‌ها هستیم و همین امر نیز مورد کندشدن روند تسریع فعالیت‌ها در این حوزه شده است.

این مسئول افزود: کاغذبازی و بروکراسی شدید اداری و سخت‌گیری بیش از حد دستگاه‌های نظارتی از جمله عواملی هستند که طرح‌های عمرانی را در کردستان تحت تأثیر قرار داده‌اند.

استاندار کردستان تصریح کرد: مردم کردستان از کم‌ توقع‌ترین هموطنان به شمار آمده و با کمترین خدمات ارائه شده به آنان شاهد مشارکت و همدلی گسترده ساکنان این استان فرهنگی در عرصه‌های مختلف خواهیم بود.

شهبازی افزود: باید مدیران کردستانی ظرفیت نقدپذیری را داشته باشند و برای رفع نقاط ضعف خویش در سریع‌ترین زمان ممکن اقدام نمایند و از تمام راه‌کارهای قانونی برای خدمت هرچه بیشتر به مردم ولایت‌مدار کردستان بهره گیرند.

وی خاطرنشان کرد: هم‌اکنون ده‌ها طرح در قالب طرح‌های مهر ماندگار و با اعتباری بالغ بر 4 هزار و 500 میلیارد تومان در سطح شهرها و روستاهای کردستان در حال بهره‌برداری بوده و امید است با تعامل دستگاه‌های نظارتی در استان این مهم هرچه سریع‌تر به بهره‌برداری برسد.

استاندار کردستان در اظهاراتی عجیب و در پاسخ به دغدغه مسکن خبرنگاران مجرد کردستانی که جمعیت حداکثری خبرنگاران استان را تشکیل می‌دهند، متذکر شد: براساس قانون به افراد مجرد هیچگونه مسکنی تعلق نمی‌گیرد و خبرنگاران مجرد باید برای رفع دغدغه‌ها و مشکلات خود به صورت شخصی اقدام کنند.

گفتنی است در جلسه‌ای که سال گذشته با حضور استاندار کردستان و اصحاب رسانه استان برگزار شد، وعده امیدوار کننده‌ای مبنی بر خانه‌دار کردن خبرنگاران مجرد کردستان داده شد که آن هم عملی نشد./ج1

برچسب ها: کردستان ، بروکراسی ، عمران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.