مدیرکل راه و شهرسازی کردستان از اتمام حدود 40درصد از پروژه‌های مسکن مهر در کردستان خبرداد.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، محمدصادق وجدی جمعه شب در جلسه شورای مسکن استان در سنندج اظهار داشت: تکمیل طرح‌های مسکن مهر و پروژه‌های مهر ماندگار در حوزه راه و شهرسازی از جمله رویکردها و اولویت‌های این اداره‌کل بوده و با جدیت دنبال می‌شود.

وی افزود: تکمیل طرح بزرگراه میاندوآب - کرمانشاه، چهار بانده کردن بزرگراه همدان - سنندج، تکمیل راه ارتباطی مریوان به سنندج به منظور تسهیل دسترسی به مرز رسمی باشماق، تکمیل ساختمان بیمارستان‌های دهگلان و سروآباد، اجرای دو پروژه راهسازی روستایی از جمله طرح‌های در نظر گرفته شده در قالب پروژه‌های مهر ماندگار استان در حوزه راه و شهرسازی است.

مدیرکل راه و شهرسازی کردستان با اشاره به روند ساخت پروژه‌های مسکن مهر در استان، تصریح کرد: تاکنون 36 هزار و 866 واحد مسکن مهر عقد قرارداد شده و پروانه بهره‌برداری کسب کرده‌اند.

وجدی ادامه داد: از این تعداد 27 هزار و 944 واحد به مرحله سفت‌کاری رسیده و بیش از 15 هزار و 300 واحد نیز تکمیل و به بهره‌برداری رسیده‌اند.

این مسئول خاطرنشان کرد: در مجموع حدود 40 درصد از پروژه‌های مسکن مهر در کردستان به اتمام رسیده و برای تسریع در روند این پروژه‌ها در استان نیازمند عزم جدی همه دستگاه‌های مرتبط با این مهم هستیم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کردستان متذکر شد: کمک به ساخت مساجد در سایت‌های مسکن مهر، اجرای ساخت 11 باب مدرسه در جوار سایت‌های مسکن مهر استان و تلاش در راستای واگذاری این مدارس به متولی اصلی برای اجرای مراحل نازک‌کاری و تجهیز از جمله فعالیت‌هایی است که برای ارتقای شاخص‌های مختلف خدماتی علاوه بر در نظر گرفتن مکان‌هایی برای ایجاد پارکینگ‌های طبقاتی در قالب این پروژه‌ها در نظر گرفته شده است./ج1

برچسب ها: کردستان ، مسکن ، پروژه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.