براساس اعلام رسانه‌های داخلی سنگاپور، فعالیت یک مقام رسمی وزارت خارجه این کشور به اتهام هزینه‌های بی‌مورد و بی‌جا طی سفرهای خارجی‌اش به حالت تعلیق در آمد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ، الف به نقل از روزنامه وال استریت ژورنال، سخنگوی وزارت خارجه سنگاپور اعلام کرد که تحقیقات در مورد این هزینه‌های بی مورد " لیم چنگ هو" مقام وزارت خارجه این کشور در حال انجام است.

به حالت تعلیق درآمدن فعالیت این مقام رسمی سنگاپوری جدیدترین اقدام دولت این کشور در مقابله با فساد مالی در سطوح دولتی و کنترل هزینه‌های مقام‌های دولتی بوده است.

سخنگوی وزارت خارجه سنگاپور گفت: " لیم چنگ هو" اقدامات خوبی طی 38 سال فعالیت انجام داده است و ما به دلیل این هزینه‌های بی مورد وی در سفرهای خارجی متاسفیم.

اوایل ماه جاری نیز در دو پرونده جداگانه، دو مقام دولتی این کشور به نام‌های "پیتر لیم" و " انگی بون گی" از سوی آژانس ضد فساد سنگاپور به انجام اقدامات غیرقانونی متهم شدند.

سخنگوی وزارت خارجه سنگاپور از اعلام جزئیات بیشتر در مورد اتهام چنگ هو امتناع کرد و گفت که جزئیات بیشتر در این پرونده پس از تکمیل تحقیقات اعلام خواهد شد.

پیش از این از سنگاپور به عنوان کشوری که فعالیتهای تجاری در آن شفاف است، یاد شده بود. پرداختی‌ها به کارمندان دولتی در این کشور مناسب است که به گفته دولت این موضوع به جلوگیری از فساد مالی کمک کرده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.