جواد افتاده کارشناس ارشد ارتباطات در گفتگو با
خبرنگار دانش هاي روز باشگاه خبرنگاران گفت: در رسانه های اجتماعی محور و موتور محرک اجتماع است بنابراین ما باید دو نوع مخاطب یعنی مخاطب آنلاین و آفلاین را پوشش دهیم و به همین منظور گردهمایی روز رسانه های اجتماعی به دو صورت برگزار می شود.
وی در ادامه افزود: مخاطبان آنلاین همانند مخاطبان آنلاین به طور زنده با سالن کنفرانس از طریق سیستم ویدیویی آنلاین ارتباط دارند و به تبادل علمی می پردازند.
وی با بیان اینکه رادیو، وبلاگ نویسی، عکاسی آنلاین ویدیوئی آنلاین به طور لحظه ای از همایش ارائه می شود اظهار کرد: ایجاد سالن های گردهمایی مجازی بصورت نامحدود برای پوشش کاربران، نمایش زنده (live) صورت و تصویر سخنران، همایش سالن، میکرو بلاگینگ و عکاسی آنلاین، نمایش پاورپوینت سخنرانان بصورت زنده با اپلیكيشن همایش در دو نسخه اندروئد و او اس از ویژگی هایی این گرد همایی آنلاین است./عط