مجله تخصصي – تصويري «ستاره نقره اي» مسير خاص خود را طي مي كند از اين رو مقايسه برنامه «هفت» با «ستاره نقره اي» خطا ست.

جمشيد حيدري، تهيه كننده مجله تخصصي- تصويري «ستاره  نقره اي» در گفتگو با خبرنگار حوزه سينما باشگاه خبرنگاران گفت: تمام سعي و همت خود را به كار گرفتيم تا يك كار فرهنگي نو و بديع ارائه دهيم.

وي افزود: تلاشمان اين بود تا به اهالي سينما نزديك شويم و تحليل و نقدهاي آن ها را بازنمايي كنيم.

حيدري ادامه داد: در بخش موسيقي سعي كرديم تا قواعد موسيقيايي را كه سينه به سينه از جانب اساتيد بزرگ به ما رسيده به نسل امروز نشان دهيم تا ميراث دار خوبي براي موسيقي كشورمان باشيم.

وي در خصوص نحوه  ادامه يافتن توليد «ستاره ي نقره اي» گفت: در حال حاضر تنها به بازنمايي رويدادهاي سينمايي و موسيقيايي كشور مي پردازيم و در اين حين اگر تحليل و يا نقدي از جانب هنرمندان به آثار توليدي هنري باشد ارائه مي دهيم.

اين تهيه كننده و كارگردان سينما با اشاره به اينكه آيا ستاره نقره اي قرار است جاي برنامه هقت را بگيرد گفت: چنين برنامه اي نداريم چون برنامه هفت با درون مايه مجله تخصصي – تصويري ستاره ي نقره اي تفاوت هاي اساسي دارد. برنامه هفت تجربه دو سال پخش را داشت و لي ما هنوز در ابتداي كار هستيم علاوه بر اين ستاره ي نقره اي يك مجله تخصصي تصويري است ولي برنامه هفت يك برنامه گزارشي تلويزيوني و تحليلي بود.

وي بيان داشت: سعي مي كنيم ابعاد مختلف در حوزه هاي سينما و موسيقي نظر داشته باشم و از شماره آينده با متخصصان حوزه سينما همراه مي شويم و با نگاه تخصصي به بررسي مسائلي همچون فيلمنامه نويسي و ديگر شاخه هاي هنري مي پردازيم.

حيدري افزود: علاوه بر سينما در حوزه موسيقي نيز به ويژگي هايي همچون اهميت موسيقي در فيلم و جايگاه ترانه ها و همچنين جايگاه كلام در موسيقي و به مسائلي ديگر از قبيل جايگاه هنرمندان بزرگ عرصه موسيقي خواهيم پرداخت.

تهيه كننده ستاره ي نقره اي گفت: به طور كلي مقايسه مجله تخصصي – تصويري ستاره نقره اي با برنامه هفت قياس خطايي است زيرا برنامه هفت نگاه خاص خود را داشت و ما نگاه رسانه اي و ژورناليسي خودمان را داريم و در كل اهالي ستاره نقره اي به برنامه هفت احترام مي گذارند و قصد گرفتگي جايگاه اين برنامه را ندارند./ي2
برچسب ها: سینما ، هفت ، ستاره نقره ای
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار