سجاد هاشمی دونده المپیکی تبریز برای حضور در مسابقات دوومیدانی ستارگان آسیا راهی قزاقستان شد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبريز،  سجاد هاشمی دونده المپیکی تبریز پیش از اعزام گفت: از شرایطی که دارم بسیار راضی هستم و می‌خواهم در مسابقات ستارگان آسیا در قزاقستان بهترین رکورد را بزنم.

سجاد هاشمی اولین دونده المپیکی سرعتی ایران ،در مورد شرایط آمادگی‌اش گفت:20 روز است با هماهنگی اسپانسر شخص‌ام در تبریز اردو زده‌ام و در بهترین شرایط تمرین می‌کنم. هوای تبریز هم شرایط مناسبی دارد و هیچ مشکلی از این بابت ندارم.

وی ادامه داد: از شرایطی که دارم بسیار راضی هستم و می‌خواهم در مسابقات ستارگان آسیا که 10 تیر در قزاقستان خواهد بود بهترین رکورد را بزنم.
حریفان خوبی حضور پیدا می‌کنند و سطح مسابقات هم بالا است. پیش بینی کرده‌ام با تمریناتی که داشته‌ام اگر بتوانم رکورد 45.70 را بزنم قابل قبول خواهد بود.

 دونده المپیکی ایران با اشاره به مدت زمان باقی مانده تا المپیک گفت: بیش از یک ماه تا المپیک باقی مانده و باید تمریناتم را بیشتر کنم. در حال حاضر شرایطم بسیار امیدوار کننده است و با فدراسیون هم صحبت کرده‌ام که اگر اجازه دهند تنها 2 روز قبل از مسابقه به لندن بروم، چون اگر زودتر بروم احتمال دارد شرایطم تغیر کند و نتوانم نتیجه بگیرم.

رضا قاسمی نماینده ایران در دوهای سرعت، سجاد هاشمی آهنگری المپیكی دوی 400 متر ایران، كیوان قنبرزاده در پرش ارتفاع، محمد ارزنده در پرش طول،‌ علیرضا مهرصفوتی در پرتاب وزنه، محسن ربانی در پرش با نیزه، بهروز سیستانی پور در پرش طول، روح الله عسكری در دوی 110 متر با مانع، مریم طوسی در دوهای 200 و 400 متر و احسان مهاجر شجاعی در دوهای نیمه استقامت، ورزشكاران دوومیدانی كشورمان در این مسابقه ها هستند. تیم كشورمان روز 15 تیر ماه با پایان این رقابت ها به ایران بازخواهد گشت./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.