مدیر مجموعه ورزشی 15 هزار نفری یادگار امام قم از آمادگی کامل این باشگاه برای پذیرایی از بازرسان کنفدراسیون فوتبال آسیا خبر داد.

 
به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، توحید محمدی اظهار کرد: اقدامات لازم برای کسب این آمادگی بلافاصله پس از اطلاع از زمان حضور ناظران کنفدراسیون فوتبال آسیا در ایران آغاز شد و طی آن تلاش کردیم تمام نیازهای ضروری که قطعا مورد نظر ناظران AFC هست را در نظر بگیریم.
وی ادامه داد: یکی از مهم‌ترین مسائل و مواردی که بازرسان کنفدراسیون فوتبال آسیا بر روی آن تاکید دارند، موضوع ورزشگاه‌های تیم‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران است که خدا را شکر از این بابت با داشتن مجموعه بزرگ و مجهز ورزشی یادگار امام صبا یکی از تیم‌های معتبر لیگ برتر است.
محمدی اظهار داشت: جایگاه خبرنگاران، جایگاه ویژه، اتاق کنفرانس خبری، نور ورزشگاه و حتی مسیر منتهی به ورزشگاه به شکل مطلوبی آماده شده است تا در روز حضور ناظران و بازرسان کنفدراسیون فوتبال آسیا دغدغه خاطری نداشته و با آمادگی کامل از آنها پذیرایی کنیم.
ناظران کنفدراسیون فوتبال آسیا در اواخر مرداد و اوایل شهریور ماه وارد کشورمان می‌شوند و از امکانات و تجهیزات تمام باشگاه‌های لیگ برتر و حتی دسته اول جام آزادگان نیز بازدید خواهند کرد./س
برچسب ها: قم ، بازدید ، ورزشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.