رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: فضای مجازی و بهره گیری از آن بهترین فرصت برای توسعه فعالیت های فرهنگی بسیج است.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران سنندج، سردار نقدی گفت: ابتكار و نوآوری در فضای مجازی جذب حداكثر مخاطب را به دنبال دارد و بهترین شرایط را برای تاثیرگذاری در جامعه فراهم می كند.
وی افزود: ایجاد موضوعات جذاب و جدید برای نسل جوان، توجه به نیازهای زمانی جامعه و مطرح ساختن موضوعات مختلف در استان از مهمترین مولفه های جذب حداكثری مخاطب در فضای مجازی است.
وی گفت: شبكه سازی مترادف با جنگ نرم است چون در شبكه سازی یارگیری صورت می گیرد، پژواك و تكرار تجربه ها و متن ها باعث سندیت موضوع می شود و در نتیجه حداكثر تاثیر و حداكثر مخاطب در فضای مجازی به دست می آید.
رییس سازمان بسیج مستضعفین در ادامه اضافه کرد: باید به دنبال مخاطب شناسی، نیازشناسی و جذابیت های فرعی جامعه بود كه جذب حداكثری مخاطب را در فضای مجازی به دنبال داشته باشد.
وی گفت: باید به دنبال اخبار بومی و اتفاقات محلی، سرودهای بومی، اطلاعات شهرستان ها و مطرح ساختن مشكلات موجود استان در فضای مجازی بود.
سردار نقدی افزود: ایجاد موضوعات جذاب و جدید برای نسل جوان، توجه به نیازهای زمانی جامعه و مطرح ساختن موضوعات مختلف در تمام نقاط استان از مهم ترین مولفه های جذب حداكثری مخاطب در فضای مجازی هستند./س
برچسب ها: مجازی ، توسعه ، فعالیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.