مدير آموزش و پرورش شهرستان اسفراین گفت: تغییر محتوای درسی از ارکان نظام 3-3-6 است .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بجنورد، «نجفعلی شاکری» که در جلسه پروژه مهر 91 آموزش و پرورش اسفراین هدف از این تغییرات را افزایش آگاهی و اطلاعات دانش آموزان و کار بردی کردن آن برشمرد وافزود: در کنار تغییر محتوای درسی، ساماندهی فضای آموزشی و تامین نیروی انسانی محور های اساسی در استقرار نظام 3-3-6 است.

وی در ادامه با بیان اینکه در راستاي هدايت آموزش و پرورش به سمت شروع سال تحصيلي پروژه مهر اجرا می شود ،تصریح کرد: پروژه مهر شامل استفاده از فرصت‌ها، امكانات و قابليت‌ها و همچنين برپايي نظم و يكپارچگي در تمام فعاليت‌ها به منظور ايجاد فضايي شاداب، جذاب و فرح‌بخش براي دانش‌آموزان، اوليا و معلمان در سال تحصیلی آینده است.

شاکری ضمن تشریح مهم‌‌ترين برنامه‌هاي پروژه مهر در سال تحصيلي92-91 افزود: ثبت‌نام الكترونيكي، آماده‌سازي و رفع نواقص مدارس، رنگ‌آميـزي كلاس‌ها و نمازخانـه‌ها براي ايجاد فضايي مناسب و شاداب براي شروع سال تحصيلي جديد، نواختن زنگ بازگشايي مدارس در اول مهر با حضور مسئولان در يكي از مراکز آموزشي، برپايي نمايشگاه به مناسبت هفته دفاع مقدس با همكاري سپاه، بسيج از اهّم فعاليت‌هاي پروژه مهر 91 است.

دبير اجرايي پروژه مهر اسفراین نيز در اين جلسه گفت: فعاليت‌هاي ستاد پروژه مهر 91 نيازسنجي و تجهيز مدارس و رفع آنها، توزيع به موقع كتب درسي، تهيه و تنظيم برنامه سالانه توسط مديران است.

محمدرضا برازنده در ادامه توزيع نيروي انساني و تأمين نيازهاي واقعي مدارس، برنامه‌ريزي و پيش‌بيني تسهيلات لازم براي رفت و آمد دانش‌آموزان و سرويس معلمان را از دیگر برنامه های ستاد پروژه مهر برشمرد.

وی همچنین از بازدید مستمر از فعاليت‌ها انجام شده در شهرستان اسفراین خبر داد./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.