فرماندار شهرستان دماوند گفت: حادثه ششم تیرماه سال 60 نهایت عجز دشمن را در رویارویی با اسلام ترسیم كرد.

'علیرضا قاسمی فرزاد' در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن عنایت پروردگار را در ششم تیر ماه سال 1360 نیازمند بجا آوردن نماز شكرانه و سجده شكر دانست و گفت: استكبار جهانی در عنفوان انقلاب اسلامی ایران سعی داشت با اقدامات و ترفندهای ناجوانمردانه و غیر انسانی نهال نوپای انقلاب و اسلام را در این دیار ریشه كن كند.

وی یكی از خط مشی های استكبار و در راس آن آمریكای جنایتكار را ترور و به شهادت رساندن بزرگان كشور خواند و افزود: ایادی و سركرده های داخلی استكبارگران اعم از منافقین، نخستین سوء قصد و حركت پلید خود را با ترور مقام معظم رهبری آغاز كردند اما از آنجا كه خداوند همواره یار مظلومان است، ایشان را در پناه خود حفظ كرد.

فرماندار دماوند با تاكید بر لطف و عنایت بیكران باریتعالی كه شامل حال همه مردم ایران شد و با وجود سوء قصد بسیار سنگین منافقان، وجود حضرت آیت الله خامنه ای در لوای گوهر بیكران هستی محافظت شد، گفت: خداوند ایشان را برای راهنمایی و رهبری جهان اسلام حفظ كرد.

قاسمی فرزاد این عنایت پروردگار را بر مردم مسلمان و ولایتمدار ایران نیازمند برآوردن سجده و نماز شكر دانست و ابراز امیدواری كرد: برای برافروختن و روشن نگاه داشتن چراغ پرفروغ دین مبین اسلام در سایر بلاد كفر و تا رساندن پرچم اسلام به دست صاحب اصلی آن آقا امام زمان (عج)، مقام معظم رهبری در پناه حق تعالی همواره پابرجا باشند./س


برچسب ها: ششم تیر ، دشمن ، رهبری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.