رئيس روابط عمومي و امور بين الملل استانداري مرکزی گفت: 26 پروژه در قالب طرح هاي مهر ماندگار تا پايان دولت دهم در استان مركزي به بهره برداري مي رسد.

كيوان گودرزي راد در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک افزود:‌ در استان مركزي 26 پروژه مهم ملي در قالب طرح مهر ماندگار در حوزه هاي صنعت و معدن، بهداشت و درمان، راه و شهرسازي، نفت، نيرو، ورزش و جوانان، علمي و فناوري، ميراث فرهنگي، بنياد شهيد و امور ايثارگران، فرهنگ و ارشاد اسلامي و سپاه پاسداران اجرا مي شود.

مسئول كميته اطلاع رساني ستاد مهر ماندگار استان مركزي تاكيد كرد : نتايج پيشرفت و مراحل اجراي طرح هاي مهرماندگار توسط روابط عمومي دستگاه هاي اجرايي مرتبط با طرح ها بايد به طور شفاف و دقيق انعكاس يابد.

وي خواستار همكاري روابط عمومي هاي دستگاه هاي اجرايي براي اطلاع رساني دقيق و صحيح بر انجام كارها و اقدامات انجام شده از سوي مسئولين دستگاه ها شد و افزود: انعكاس درست و سريع اخبار و اطلاعات خدمات دولت از سوي روابط عمومي ها باعث دلگرمي مردم مي گردد.

گودرزي راد گفت: اطلاع مردم شريف استان از نتيجه اقدامات دولت نهم و دهم در به سر انجام رساندن پروژه هاي مهم استانها در سراسر كشور به خصوص در استان مركزي باعث ايجاد نشاط و اميدواري خواهد بود از اين رو همكاري و تعامل مديران دستگاه هاي اجرايي استان در كميته اطلاع رساني مهر ماندگار بسيار مؤثر و اثر بخش مي باشد./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.