سخنگوي فراكسيون واحد اصولگرايان گفت:‌ ما از ابتدا تاكيد بر وحدت اصولگرايي داشتيم و در حال حاضر هم معتقديم بايد فراكسيون واحدي شكل بگيرد.

به گزارش خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران عليرضا زاكاني نماينده مردم تهران در مجلس در حاشيه نشست فراكسيون واحد اصولگرايان كه بعد از ظهر امروز (سه شنبه) در محل كميسيون تلفيق مجلس برگزار شد در جمع خبرنگاران حاضر و به تشريح اين نشست پرداخت.

سخنگوي فراكسيون واحد اصولگرايان با بيان اينكه ما از ابتداي دوره بر وحدت اصولگرايي تاكيد كره‌ايم، گفت: ما همانند همه دوره‌ها قائل به وحدت كامل اصولگرايي هستيم.

وي در ادامه تصريح كرد: معتقديم با تشكيل فراكسيون واحد اصولگرايان از يك توان تخصصي بالا كه برخواسته از احساس مسئوليت است در جهت فعاليت در حوزه‌هاي قانون‌گذاري و نظارتي به نحو شايسته اي عمل كرده و فراتر از آن نسبت به شرايط داخلي و خارجي كشور بتوانيم مواضع مستحكم انقلابي خود را بيان كنيم.

زاكاني با بيان اينكه در اين جلسه هيات رئيسه موقت مشخص شد، اظهار داشت: در اين نشست اعضا به صورت رسمي دعوت شده بودند و با تشكيل 15 نفر به عنوان هيات رئيسه موقت مقرر شد اين 15 نفر ظرف‌ هفته‌هاي آينده اساسنامه فراكسيون اصولگرايي را با استناد به سوابق فراكسيون‌هاي اصولگرايي مجالس ادوار هفتم و هشتم تدوين و به عنوان اساسنامه جديد به تصويب اعضاي اين فراكسيون برساند.

سخنگوي فراكسيون واحد اصولگرايان همچنين تصريح كرد: انتظار داريم در آينده  نه چندان دور هيات رئيسه دائم نيز توسط اعضا مشخص شود تا بتوانيم با ظرفيت‌هاي اساسي و تخصصي خود در صحن مجلس به ايفاي نقش بپردازيم.

/س2


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار