ماریوروئل لندر در جریان بازدید از صنایع نساجی هلال ایران خاطر نشان کرد: کیفیت محصولات صنایع نساجی هلال ایران به حدی است که می تواند بصورت یک شرکت تجاری وارد بازارهای دنیا شود

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، ماریو روئل لندر رییس جمعیت صلیب سرخ ونزوئلا در جریان بازدید از صنایع نساجی هلال ایران با محمدرضاهاشمی نیاء مدیر عامل شرکت صنایع نساجی هلال ایران پیرامون همکاری های مشترک نیز دیدار و گفتگو کرد.

رییس جمعیت صلیب سرخ ونزوئلا با تأکید بر اینکه کمیته و فدراسیون بین المللی صلیب سرخ به محصولات صنایع نساجی نیاز دارند، گفت: جمعیت های ملی ایران و ونزوئلا به عنوان دوست و برادر می توانند همکاری های بیشتری در زمینه های مختلف برای کمک رسانی به آسیب دیدگان داشته باشند.

وی خاطر نشان کرد: کیفیت محصولات صنایع نساجی هلال ایران به حدی است که می تواند بصورت یک شرکت تجاری وارد بازارهای دنیا شود و سایر کشورها نیز از محصولات استاندارد این شرکت بهره مند شوند.

روئل لندر جمعیت هلال احمر ایران را جمعیتی پر نشاط و قدرتمند توصیف کرد و افزود: فعالیتها و خدمات جمعیت هلال احمر به حدی قوی است که به سایر کشورها نیز رسیده است و علاوه پرستش نیازهای داخلی ودر خارج از کشور هم خدمات چشمگیری به انجام داده است.

روئل لندر در پایان خواستار انتقال فناوری های نوین جمعیت هلال احمر به آن کشور شد./ل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار