سرمربی داماش گیلان در خصوص حمایت کننده مالی گفت: وضعیت حضور یک حمایت کننده مالی قوی در باشگاه مشخص می شود تحقق این امر تنها تمام کننده مشکلات داماش است.

امیر هرندي سرمربی تیم داماش گیلان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: با توجه به اینکه امروز تیم هیچ حمایت کننده ی مالی نداشت مشکلات فراوانی در پیکره تیم دیده می شد بازیکنان برای انجام تمرینات تلاش نمی کردند برای هر مسئله کوچکی خواستار تعطیل کردن تمرینات بودند چون وضعیت مشخص نداشتند و هر فکری برای اینده تیم در هاله ای از ابهام است.
وی افزود: با وجود اینکه  بی میلی بازیکنان را در تمرین مس دیدم ولی به آنها حق می دادم زیرا پرداخت مبالغ قرار دادها به بازیکنان انگیزه شان را بالا برد این در حالیست که تیم من هیچ وضعیت مشخصی در مورد پرداخت های فصل گذشته و فصل بعد نداشت.
هرندي اضافه کرد: از سوی دیگر مدیریت باشگاه را نیز زیر سوال نمی برم زیرا عابدینی  از هیچ تلاشی برای حل مشکلات باشگاه دریغ نکرده است باشگاه داماش از استانداری و شهرداری انتظار کمک داشت در حالیکه همه این باشگاه را رها کردند ولی به این مسئله بی توجه بودند که داماش طرفداران زیادی دارد نام باشگاه داماش فقط به رشت محدود نمی شود تمام مردم استان گیلان طرفدار این تیم هستند زمانی که حمایت شهرداری های بخش های کوچک را ز تیم های باشگاهی خود نظاره می کنم متاسف می شوم که چرا هیچ ارگانی به جز مدیریت باشگاه و اعضای باشگاه به فکر حل مشکلات و پایدار نگه داشتن این تیم نیست.
وی در ادامه بیان داشت: در پی تلاش های بی دریغ عابدینی یک حمایت کننده خصوصی بسیار قوی رضایت خود را برای حمایت باشگاه داماش اعلام کرده است.
پس از نهايي شدن و به نتيجه رسيدن صحبت هاي مديريت هيچ مشكلي متوجه باشگاه نخواهد بود چرا كه اين حمايت كننده به صورت مشترك از فدراسيون فوتبال نيز پشتيباني مي كند.

هرندي خاطرنشان كرد: طي صحبت هايي كه به صورت خصوصي با حمايت كننده مالي انجام دادم مطمئن شدم كه اين پول واريزي باشگاه به طور حتم بيش از 5 ميليارد مي باشد و اين رقم مشكلات باشگاه را از بين مي برد و مي توانيم تمام برنامه ها مربوط جذب بازيكنان را بدون هيچ كوتاهي انجام دهيم.

** حمايت كننده مالي خواستار حضور عابديني در باشگاه است

هرندي در خصوص گزينه ي حمايت كننده مالي براي مديريت باشگاه گفت: مهمترين مسئله كه باعث مي شود نسبت به اين حمايت كننده نظر مثبتي داشته باشيم رضايت آن ها براي حضور عابديني در پست مديريت است حمايت كننده نه  تنها هيچ مشكلي با حضور عابديني نداشته و حتي خواستار همراهي وي نيز هستند د راين صورت تمام دغدغه هاي تيم به اتمام مي رسد زيرا تمام عوامل حاضر در باشگاه داماش گيلان مي دانند هيچ كس به خوبي عابديني با مسائل باشگاه آشنا نيست اين تيم را اداره كند زيرا عابديني با تمام وجود براي داماش گيلان زحمت مي كشد و از هيچ تلاشي فروگذار نيست.

** بازيكن يكي از تيم هاي بزرگ ليگ را جذب مي كنم

وي افزود: قطعي شدن حضور اين حمايت كننده در باشگاه  جذب بازيكنان مورد نظرمان در تيم حتمي است يك بازيكن خارجي كه در ليگ برتر حضور داشته يك بازيكن اردني و يك سوريه اي و يك بازيكن به نام كه در تيم هاي بزرگ بازي مي كرده جزء گزينه هاي ما مي باشد كه با حل مشكلات مالي مانعي براي حضور آنها در تيم وجود نخواهد داشت ولي بايد بگويم هميشه اولين انتخابم گزينه ي داخلي مي باشد بعد از آن به بازيكنان خارجي مي انديشم.

هرندي در پايان خاطرنشان كرد: اميدوارم تمام مشكلات تيم كه تا كنون با آن ها دست و پنجه نرم مي كرديم به پايان برسد تا فارغ از درگيري هاي حاشيه اي به فكر تقويت تيم براي رقابت هاي ليگ برتر باشيم./با

برچسب ها: داماش ، گیلان ، مالی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار