فيلم سينمايي " خوابم مي‌آد" به كارگرداني "رضا عطاران" پس از 12 روز نمايش 600 ميليون از سهم گيشه را نصيب خود كرد.

به گزارش خبرنگار حوزه سينما باشگاه خبرنگاران؛فيلم سينمايي "خوابم مي‌آد" به كارگرداني" رضا عطاران" اين روزها توانسته مخاطبان بسياري را با توجه به گرماي هوا به سالن‌ها دعوت كند.
گرچه از ابتداي سال جديد فيلم‌هاي سينمايي در اكران خود موفق نشدند و سينما از چرخه اقتصادي خوبي برخوردار نبود فيلمي كمدي دل مخاطبان به رحم آورد،با نگاهي به ديگر فيلم‌هاي سينمايي در حال اكران در مي‌يابيم كه ديگر فيلم‌هايمان چندان فروش رضايت بخشي نداشته‌اند.
اگر به هزينه توليد فيلم‌هاي سينمايي در حال اكران توجه كنيم؛مي بينيم كه با توجه به هزينه‌هاي توليد اين فيلم‌ها فروش آنها بسيار ناچيز و اندك است.
اما اگر براي فيلم "رضاعطاران" در زمينه اكران مشكلي پيش نيايد و يا تصميماتي مبني بر توقيف و يا عدم اكران اين  فيلم پيش نيايد مي‌تواند فروش قابل توجهي  را براي آن رقم زد.
اين فيلم پس از 13 روز اكران و داشتن 20 سالن سينمايي توانست فروشي معادل 600 ميليون تومان بدست آورد.
اين فيلم كه در سي‌امين جشنواره بين‌المللي فيلم فجر به نمايش درآمد؛توانست نظر داوران تماشاگران جشنواره را نيز به خود جلب كند در اين فيلم كمدي بازيگراني چون،رضا عطاران ،اكبر عبدي،مريلا زارعي به ايفاي نقش پرداخته‌اند.
فيلم سينمايي آزمايشگاه به كارگرداني "حميد امجد" با 20 روز نمايش و همچنين 21 سالن سينمايي توانست به فروشي معادل 170 ميليون تومان دست يابد.
فيلم سينمايي "قفس طلايي" به كارگرداني محمد زرين دست با داشتن 12 سالن سينمايي و 20 روز نمايش توانست به فروشي معادل 106 ميليون تومان دست يابد.
فيلم سينمايي "كيميا و خاك"‌نيز به كارگرداني "عباس رافعي" با داشتن  10 سالن سينمايي و 7 روز نمايش توانست به فروشي معادل 6 ميليون تومان دست يابد.
فيلم سينمايي "پس كوچه‌هاي شمرون" به كارگرداني "كامران قدكچيان" نيز كه در روزهاي اوليه در اكران نيز حاشيه‌هاي بسياري به پا كرده بود با داشتن 18 سالن سينمايي  و 13 روز نمايش توانست به فروشي معادل 60 ميليون تومان دست يابد./ه
برچسب ها: خوابم ، می آد ، عطاران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.