شهرداری منطقه 22، در راستای تکمیل سرانه های تفریحی و ورزشی در محدوده شمال غرب تهران، مجموعه بزرگ بازیهای ترکیبی را در بوستان جوانمردان ایران راه اندازی می کند.

 حسین مرادی شهردار منطقه 22 درگفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران افزود:  این مجموعه 940 متر مربعی با سالنی سرپوشیده در 3 طبقه واقع در ضلع جنوبی بوستان جوانمردان ایران احداث شده که بنای آن حدود 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد. این مکان پس از تکمیل و تجهیز به وسایل بازی، را برای ارائه بازیهای توپی و دیگر بازیهای ترکیبی در اختیار کودکان و نوجوانان خواهد گذاشت.
وی در ادامه اظهار داشت: بیشتر مجموعه های سرگرمی، تفریحی و ورزشی احداث شده توسط شهرداری منطقه 22، از مجموعه های کم نظیر با وسعت قابل توجه است که با مدرنترین و جدیدترین وسایل تفریحی و ورزشی تجهیز شده یا خواهند شد.
شهردار منطقه 22 اضافه كرد:در مجموعه بازیهای ترکیبی نیز که دومین مجموعه از این نمونه در تهران محسوب می شود، مجموعه ای از دستگاههای بازی نصب می شوند که بازی های چرخشی با استفاده از آنها و پرتاب توپ با باد همچنین ترامپولین ویژه کودکان، انواع سرسره های بادی و معمولی و ... نصب می شوند. این مجموعه تا یک ماه آینده آماده بهره برداری شهروندان است./ل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.