شرايط بد وضعيت توليد و اكران در سينما موجب ايجاد رقابت شديد ميان سينماگران شده است.

كامران قدكچيان كارگردان سينما در گفتگو با خبرنگار حوزه سينما باشگاه خبرنگاران در مورد شرايط  توليد و اكران فيلم در سينماي ايران در سال جديد اظهار داشت: وضعيت توليد و اكران به هيچ وجه خوب نيست چون تمام گروه ها با هم در رقابت شديدي قرار دارند و اين باعث آسيب زدن به سينما مي‌شود.
قدكچيان افزود: وضعيت اقتصادي در سينما قابل قبول نيست، زيرا سينما ناامن است و ناامني سينما باعث مي شود كه مردم به سينما نروند و اگر اين مشكل يعني امنيت در سينماها ايجاد شود مردم با خيال راحت به سينما مي روند و شايد هم باعث رفع مشكل در اين حوزه شود.
وي ادامه داد: سينماي ايران در سرازيري قرار دارد و اگر اين موضوع به همين شكل پيش برود تا آخر امسال باعث تعطيي سينما مي شود، در صورتي اين كار غير ممكن خواهد بود كه مسئولان بتوانند به اين مشكل بزرگ رسيدگي كنند.
قدكچيان در ادامه گفت: يكي از مشكلات ديگر سينما برنامه هاي تلويزيوني و لوح هاي فشرده است كه بعد ازمدت كوتاهي كه فيلم اكران مي شود به بازار راه پيدا مي‌كنند و يا در تلويزيون ها به نمايش در مي‌آيند كه اين خود مشكل ديگري است كه بايد بررسي و برايش راه حل خوبي پيدا شود.
وي خاطرنشان كرد: فيلم ها جذابيت ندارند و اگر فيلم ها جذاب شوند مردم مشكلي با گراني بليط ها ندارند چون حتي با وجود وضعيت اقتصادي آحاد مردم آنها براي سرگرمي خود رو به فيلم هاي جذاب سينما مي آورند./ي2

برچسب ها: اکران ، سینما ، قدکچیان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار