من عقيده دارم بازيگران به دليل برخورداري از شهرت بايد با احتياط در جامعه حضور داشته باشد.

حسن جوهرچي بازيگر تلويزيون و سينما درباره‌ ماندگاري يك بازيگر در عرصه سينما در گفتگو با خبرنگار حوزه سينما باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: مهم ترين مساله موثر در ماندگاري يك بازيگر در عرصه سينما تلاش است ولي متاسفانه برخي از بازيگران وقتي وارد دنياي بازيگري مي شوند و عكس آن ها در روزنامه ها چاپ مي‌شود و مصاحبه هاي مكرر با آن ها صورت مي گيرد كار را تمام شده مي‌بينند.
وي افزود: امثال اين بازيگران ديگر تلاشي براي ماندگاري در اين عرصه نمي‌كنند و در صورتي كه به نظر من تلاش يك بازيگر روز به روز در عرصه سينما بايد سير صعودي داشته باشد.
جوهرچي ادامه داد: مهمترين اصل براي ماندگاري در هر عرصه اي بخصوص بازيگري جديت در اين حرفه است و نبايد به محض دستيابي به اولين هدف همه چيز را تمام شده بدانيم.
جوهرچي درباره‌ي تاثير عوامل اجتماعي و فرهنگي در تربيت بازيگران گفت: اين مقوله اي است كه در مورد آحاد جامعه وجود دارد مانند جامعه مهندسان و پزشكان و بخصوص براي بازيگران كه به دليل شناخته شدن در جامعه و اينكه بسياري از مردم آن ها را به عنوان الگو  قرار مي دهند بديهي است كه بازيگر بايد بسيار با احتياط در جامعه حضور پيدا كند و براي مثال به نظر شخصي من بازيگران نبايد در امور سياسي دخالت كنند.
جوهرچي بيان كرد: طبيعي است شهرت در جامعه ممكن است در زندگي خصوصي مشكلاتي را به همراه داشته باشد اما به طور جدي مساله ساز نيست.
بازيگر سريال در پناه تو درباره اهميت تحصيلات آكادميك عنوان كرد: هنر با دانش عجين شده و به غير از استثناهايي كه بدون تحصيلات آكادميك در اين رشته موفق بودند يكي از دلايل اصلي موفقيت در عرصه‌ي بازيگري تحصيلات آكادميك است.
گفتني است، جوهرچي هم اكنون در حال ايفاي نقش در سريال روياي گنجشك به كارگرداني راما قويدل براي پخش در ماه مبارك رمضان است./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.