حجت الاسلام كدخدايي:

با تدبير رهبري بسيج سازندگي خلاء جهاد سازندگي را پُر كرد

نماينده ولي فقيه در سازمان بسيج مستضعفين با اشاره به عملكرد نادرست مجلس ششم در خصوص ادغام جهاد سازندگي با وزارت كشور گفت: بسيج سازندگي با تدبير رهبر معظم انقلاب، خلاء جهاد سازندگي را پُر كرد.

به گزارش حوزه دفاعي - امنيتي باشگاه خبرنگاران، حجت الاسلام محمد كدخدايي در افتتاحيه رزمايش «وارثان انبيا» در شهرستان فريمان خراسان رضوي ، با اشاره به حضور طلاب و روحانيون در مناطق محروم اظهار داشت: در راستاي خدمت به مردم، محرومان و كار فرهنگي و معنوي وارد مناطق محروم شديم.

وي با بيان اينكه روحانيت، تعطيلي، فصل تابستان و گرما را نمي شناسد، افزود: روحانيون ضمن همراهي با جوانان، دانشجويان و ساير اقشار بسيج كه دل بسته به اين نظام هستند، گروه هاي بازسازي براي كارهاي عمراني و فرهنگي تشكيل داده اند.

نماينده ولي فقيه در بسيج مستضعفين با بيان اينكه روحانيت در همه صحنه ها پيشتاز هستند، تصريح كرد: وقتي نماينده خونخوار معاويه به يمن حمله كرد و والي منصوب اميرالمومنين علي(ع) را بيرون مي كند حضرت عوامل پيروزي و شكست را در قالب خطبه اي بيان مي كند.

حجت الاسلام كدخدايي خاطرنشان كرد: علت پيروزي نماينده معاويه اجتماع در باطلشان بود، آن ها اگرچه باطل بودند؛ اما با اجتماع، انسجام و وحدت به پيروزي رسيدند.

وي نافرماني از امام برحق را دليل ديگري براي شكست مسلمانان دانست و تصريح كرد: حضرت امير هنگامي كه از عملكرد معاويه از شام تا يمن مطلع مي شود، مي گويد آن ها در حالي كه باطل هستند از امام باطل خود نيز تبعيت مي كند و تمام فرمايشات و اوامرش را به دقت انجام مي دهد.

نماينده ولي فقيه در بسيج مستضعفين با بيان اينكه فوكوياما شيعه را به يك پرنده با دو بال سرخ و سبز زره اي به نام ولايت و امامت بر تن اين پرنده تعبير مي كند، ادامه داد: فوكوياما مي گويد اگر مي خواهيد اين بال سرخ و سبز را مورد هدف قرار بدهيم، لازم است كه ولايت فقيه را بزنيم.

حجت الاسلام كدخدايي بزرگترين دغدغه مردم را خدمت رساني دانست و گفت: امام علي(ع) خطاب به اهالي مسلمان يمن مي فرمايد آن ها در شهر و ديارشان خدمت رساني مي كنند؛ اما شما در ميان خود فساد مي كنيد.

وي مستضعفين افزود: صحابه پيامبر(ص) در صدر اسلام رو به فساد آوردند و ثروت اندوزي كردند براي همين دچار سرنوشت شكست شدند.

نماينده ولي فقيه در بسيج با اشتباه دانستن ادغام جهادسازندگي در وزارت كشاورزي در مجلس ششم تصريح كرد: بسيج سازندگي به تدبير مقام معظم رهبري خلاء جهادسازندگي را پركرده است.

وي گفت: روحانيون در بسيج سازندگي خدمات فراواني در دورترين نقاط كشور بدون هيچ چشم داشت و تبليغاتي انجام مي دهند.

نماينده ولي فقيه در بسيج مستضعفين تصريح كرد: بعضي ها قبل از آنكه كاري انجام دهند، تابلو بلند مي كنند و مي خواهند تبليغات كنند؛ اما عده اي مثل عبدالله والي بدون تابلو به مردم محروم خدمت رساني مي كنند.

حجت الاسلام كدخدايي خاطرنشان كرد: در عرصه هاي دفاعي در قالب گردان هاي امداد، نجات، كارهاي فرهنگي و اجتماعي وضعيت مردم را بررسي و به محروميت زدايي مي پردازيم.

وي يادآور شد: در اين رزمايش فرهنگ مردم، بصيرت و آگاهي آنان را رشد مي دهيم و همين چيزها است كه دشمن را مي ترساند.

/ش3

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار