دبير جامعه تورگردانان در حاشيه کارگاه معرفي بسته‌ هاي سفر ايران به کره‌ جنوبي؛ برگزاري تورهاي آشناسازي آغازي خوب و روشي منطقي براي توسعه صنعت گردشگري و جذب 7.5 میلیون گردشگر است.

سيدهادي شيرازي در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، با بيان اين که در هر صنعتي ابزاري براي توسعه توليدات آن صنعت وجود دارد، اظهار داشت: در گردشگري براي شناساندن و معرفي مسيرهاي گردشگري نيز تور آشناسازي برگزار مي‌شود.
دبير جامعه تورگردانان کشور آشنايي با فرهنگ‌ هاي متفاوت را از محاسن برگزاري تورهاي آشناسازي و کارگاه‌ هاي بازاريابي دانست و گفت: اگر با فرهنگ‌ هاي يکديگر آشنا نباشيم ممکن است خدماتي را ارائه دهيم که مورد انتظار گردشگران با فرهنگ‌ هاي متفاوت نباشد.
وي افزود: با برگزاري تورهاي آشناسازي مسئولان گردشگري و اصحاب‌رسانه خارجي با مسيرهاي گردشگري مورد نظر، هتل‌ها و نحوه پذيرايي آن‌ها آشنا مي‌شوند و در نهايت با برپايي کارگاه بازاريابي، تورگردانان در زمينه معرفي بسته‌ هاي سفر با يکديگر مذاکره مي‌کنند.
شيرازي خاطرنشان کرد: خبرنگاران در اين تورهاي آشناسازي با نگاهي موشکافانه به ايران و جاذبه‌هاي آن مي‌نگرند و قطعا نخستين موضوعي را که از ايران در رسانه‌ هاي خود منتشر مي‌کنند، امنيت است./ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار