سرپرست سازمان لیگ برتر فوتبال گفت: رقم های بالا در بازار نقل و انتقالات اصلاً مطابق قانون سقف قرارداد نیست.

غلامرضا بهروان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: رقم های بالایي در فوتبال کشورمان وجود دارد که به طور حتم این مبلغ ها هیچ مطابقتی با قانون سقف قراردادها ندارد.

وی ادامه داد: بالا رفتن رقم های بازیکنان به خاطر مسابقه و مدیریتی در راس باشگاه های فوتبال کشورمان است. میزان موفقیت مدیران به جذب بازیکن و در رقابت های لیگ برتر است که فقط مختص به یک باشگاه نیست و کماکان این رقابت ادامه دارد.

بهروان خاطر نشان کرد: چیزی که در پیش فصل رقابت های لیگ برتر در دوازدهین دوره وجود دارد که هیچ کس به سقف معتقد نیست ولی به طور حتم با خاطیان قانون سقف قراردادهای فوتبال کشورمان برخورد می کنیم.

وی ادامه داد: اگر مستنداتی در رابطه عدم رعایت سقف قرارداد پیدا کنیم در رابطه با جنبه های حقوقی به ما کمک می کند و حتی خارج از آن هر فردی در هر پستی به شدت با آن برخورد می کنیم چون فرد بالاتر از قانون نیست.

بهروان در مورد جلسه فرهنگی تیم های لیگ برتری گفت: سیاست های فرهنگی که در دوازدهیمن دوره لیگ برتر باید لحاظ شود را در دوره های گذشته نیز برگزار کردیم که مهدی محمدنبي دبیر فدراسیون فوتبال معتقد بودند که ماهیانه این جلسات برگزار شود

وی ادامه داد: نمایندگان فرهنگی به جای این که در جمع آوری هواداران برای تیم ها فعالیت کنند باید کارهای فرهنگی تیم های حاضر در لیگ برتر فوتبال انجام دهند که نمایندگان فرهنگی باشگاه ها باید پیرو کارهای فرهنگی باشند.

بهروان تاکید کرد: برای کارهای فنی فوتبال خیلی سرمایه گذاری می شود ولی از نظر فرهنگی باید برای بهبود بخشیدن به مسائل فرهنگی بازیکنان و تماشاگران رسیدگی شود تا با بودجه مناسب تاثیر گذاری فرهنگی بالاتر از برد و باخت در فوتبال است.

وی ادامه داد: عدم کارها فرهنگی در لیگ برتر و سایر لیگ ها به یک خطر تبدیل شده است که در آینده باید به مراتب کارهای فرهنگی صورت گیرد.

بهروان در مورد حذف رقابت های جام حذفی گفت: برگزاری رقابت های جام حذفی فوتبال منوط به یک سری اقدامات است که شاید تعامل بعضی ها نباشد ولی تحت تاثیر شرایط این رقابت در ماههای آینده گرفته می شود./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار