مراسم تقدير از بازنشستگان و ايثارگران معاونت فرهنگي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي امروز 5 تيرماه، با حضور بهمن درّي در سالن جلسات معاونت سينمايي وزارت ارشاد برگزار شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومي معاونت امور فرهنگي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي؛دري ضمن قدرداني از فداكاري ها و زحمات ايثارگران گفت: بهتر است مسوولان و مديران به گونه اي عمل كنند تا ديگر كار به درخواست و مطالبه كشيده نشود.
وي افزود:طي 10 روز گذشته توفيق پيدا كردم در سه برنامه مربوط به ايثارگران و تقدير و تشكر از آنها شركت كنم و گپ و گفتي با اين عزيزان داشته باشم، و ما در اين زمينه و در حد امكان ،آنچه در توانمان بود و آنچه مقررات اجازه مي داد، انجام داديم.
درّي اظهار كرد:فرق وضعيت كنوني با دوران جنگ در اين است كه در آن دوران، دشمن مشهود بود و عليرغم سختي هاي جنگ،دشمن را مي ديديم و به آن شناخت داشتيم، اما امروز، دشمن هر چه بيشتر نامريي تر و پيچيده تر شده است و به همين دليل جنگيدن با آن هم پيچيده تر شده است.
معاون امور فرهنگي وزير ارشاد گفت: صرف اينكه افرادي قبلاً ايثارگر بودند، كفايت نمي كند و بايد زمان حال آنها را هم جستجو كرد؛مگر كساني نبودند كه در كنار پيامبر و اميرالمومنين حاضر بودند و بعدها دشمنان آنها شدند!عزيزاني كه بيشتر از ما در فضاي معنوي جبهه ها حضور داشتند هم حق بيشتري دارند و هم مطالبات بيشتري، اما مديران بايد به نحوي رفتار كنند تا به مرحله مطالبه اين عزيزان كشيده نشود./ه

برچسب ها: بهمن ، دری ، ایثارگران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار