هافبك جديد تيم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: براي رسيدن به تيم ملي و قهرماني در آسيا به سپاهان آمدم.

عادل كلاه كج در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: براي فصل جديد چند پيشنهاد خوب داشتم اما براي رسيدن به اهدافم سپاهان را انتخاب كردم در فصل جديد انگيزه زيادي دارم تا به تيم ملي برسم وچون سپاهان تيم بزرگي است و همه نگاهها به اين تيم است مطمئنا  در تركيب سپاهان به چشم مي آيد و مي توانم به تيم ملي برسم.

 وي افزود: در فصل جديد انگيزه بسيار زيادي دارم و مي خواهم فقط  فوتبال بازي كنم تا حقم را از فوتبال ايران بگيرم در سالهاي گذشته هر چند خوب كار كردم اما نتوانستم حقم را بگيرم و خيلي عقب افتادم امسال با توجه به انگيزه ام كه دارم، به تيم ملي مي رسم.

كلاه كج در ادامه گفت:  سپاهان تيم بزرگي است و مديريت بسيا قوي و كادر فني خوبي دارد در پرسپوليس با كرانچار كار كرده ام و شناخت خوبي از يكديگر داريم و مي توانم در چنين تيمي به اوج برسم و به  اهدافم برسم تلاش  مي كنم تا با آمادگي كامل وارد مسابقات شدم واز همان بازي اول ثابت خواهم كرد كه در فصل جديد،  بازيكن ديگري خواهم بود.

هافبك جديد تيم فوتبال سپاهان اصفهان در پايان گفت: سپاهان در فصل جديد به دنبال قهرماني آسيا است. تيم ما تجربه جديد به دنبال قهرماني آسيا است تيم ما تجربه رسيدن به فينال ليگ قهرمانان آسيا را دارد اما امسال قصد داريم كاپ قهرماني آسيا را به ويترين افتخارات باشگاه اضافه كنيم البته كار بسيار سختي براي قهرماني در آسيا داريم اما با توجه به مديريت قوي، كادر فني كار بلد، بازيكنان خوب وهواداران پر شور كه سپاهان دارم، قهرمان آسيا خواهم شد./مح

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار