تعداد شعب مجهز به سيستم مديريت صف( نوبت دهي مكانيزه) در بانك ملي ايران به حدود دو هزار و 200 واحد رسيد.

به گزارش سرويس اقتصادي باشگاه خبرنگاران، سیستم مدیریت صف دارای مزایایی نظیر نوبت دهی هوشمند، احترام به حقوق مشتریان و تنظیم وقت توسط آنها، کاهش استرس های کاری متصدیان امور بانکی و ... می باشد.
لازم به ذکر است، حجم کار سنگین شعب بانک ملي ايران ، عادت های فرهنگی مشتریان ،لزوم ایجاد تغییرات در فضا و چیدمان شعب، ازدحام شعب این بانک به علت مراجعات خرد بانکی نظیر دریافت و پرداخت وجه، پرداخت قبوض خدماتی و... از جمله دلایلی بود که موجب شد بانک ملی ايران با بررسی بیشتر و دقیقتری نسبت به سایر بانک ها به اجرای سیستم مذکور بپردازد.
 سیستم مدیریت صف بانک ملی ايران دارای قابلیت هایی نظیر قابلیت انتقال هوشمند مشتریان به باجه های مختلف، انتقال هوشمند نوبت افراد از باجه های غيرفعال به باجه های دیگر و ... است./س
برچسب ها: بانک ، ملی ، ایران ، مکانیزه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار