اعضای باشگاه استقلال در خصوص جذب دروازه بان دوم همچنان به نتیجه قابل توجهی نرسیدند و در این میان نام چند دروازه بان مطرح است و از بین گزینه ها امیر قلعه نوعی شاگرد خود را برگزیده است.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، پس از مطرح شدن نام میثاق معمارزاده و حتی کاروالیوی خارجی و یک دروازه بان از ازبکستان، شرایط برای آینده دروازه بان دوم آبی ها نامشخص بود اما در نهایت تصمیم به این است که دروازه بان تیم تراکتور سازی جذب تیم استقلال شود و این تیم را همراهی کند.

این در حالی است که مهدی رحمتی قرار است به عنوان دروازه بان اصلی آبی ها در این تیم حضور یابد و از دورازه بان درمواقع ضروری که رحمتی مصدوم می شود و یا با محرومیت روبرو می شود می تواند به حضور در ترکیب استقلال امیدوار باشد اما این اتفاق با محدودیت هایی نیز همراه است.

شایان ذکر است، محسن فروزان گزینه اصلی آبی هاست و امیر قلعه نوعی صحبت هایی را با وی انجام داده است و قراربر این است که مذاکرات نهایی نیز انجام شود اما در این میان مهدی رحمتی هنوز در جریان تصمیمات سرمربی استقلال قرار نگرفته است و امکان مخالفت وی وجود دارد.

گفتني است فروزان سال قبل توسط امیر قلعه نوعی کشف شد و درون دروازه تبریزی ها قرار گرفت به همین دلیل اگر قلعه نوعی این دروازه بان را کاملا تایید کند وی تراکتور را ترک و راهی تهران می شود تا با استقلال قرار داد امضا کند اما این در حالی است که وی تحت هر شرایطی دروازه بان دوم این تیم است.

*آشوبی هم به تهران می آید

فرزاد آشوبی هافبک سابق تراکتور سازی از این تیم جدا شد، وی که قرار بود قرار دادش را با این تیم تبریزی تمدید کند سرانجام تصمیم خود را تغییر داد و از این تیم جدا شود تا راهی تهران شود.

این بازیکن تمایل دارد تا فصل آینده را در تیم استقلال سپری کند وی که با پیغام واسطه های امیر قلعه نوعی روبرو شده است در نظر دارد که فوتبال خود را در تهران دنبال کند از طرفی تراکتوری ها پیشنهاد خوب مالی به وی ارایه کردند اما در نهایت وی تصمیم به جدایی گرفت و تراکتور سازی را ترک کرد.

این بازیکن پس از جدایی تیموریان از تیم استقلال در نظر دارد که شرایط را در این تیم مورد بررسی قرار دهد زیرا عدم حضور هافبک دفاعی در این تیم باعث شده است که آشوبی با اوضاع مناسبی روبرو شود که تصمیم بگیرد و یک فصل دیگر را در جمع آبی ها پیگیری کند.

این بازیکن زمان حضور مظلومی به عنوان سرمربی در استقلال حضور داشت اما فصل خوبی را تجربه نکرد و ناچار به جدایی شد اما درحال حاضر و با اوضاعی که استقلال در پست تخصصی وی دارد آشوبی ترجیح می دهد تجربه حضور درکنار امیر قلعه نوعی را بدست بیاورد و به همین دلیل به تهران آمده تا شانس خود را امتحان کند.

مذاکرات جدی هنوز آغاز نشده است اما با جدایی آشوبی از تراکتور سازی احتمال این اتفاق بسیار زیاد است از طرفی استقلالی ها برای حضور بازیکن مطمئن در پست تیموریان با تردیدهایی روبرو هستند و ترجیح می دهند بازیکن داخلی شناخته شده را جذب کنند./مح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار