سرپرست معاونت كمك هاي تجاري سازمان توسعه تجارت ايران از استقبال صادركنندگان براي ثبت نام در طرح انتخاب صادركننده نمونه سال 91 خبر داد.

به گزارش سرويس اقتصادي باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي و امور بين الملل سازمان توسعه تجارت ايران محمد مهدی نهاوندی با اعلام اين خبرافزود: تا كنون 430 واحد صادراتی حقیقی و حقوقی جهت مشارکت فرآیند انتخاب صادركننده نمونه ثبت نام كرده اند که پیش بینی می شود با توجه به مهلت باقیمانده و اطلاع رسانی صورت گرفته از مجاری مختلف، این تعداد از مرز 600 متقاضی نیز عبورکند.

وي با پيش بيني رشد 20 درصدي تعداد شركت كنندگان در فرايند نسبت به سال گذشته گفت: این امر نشان دهنده فضای نشاط و پویایی حاکم بر حوزه های تجاری کشور به ویژه در بخش صادرات غیر نفتی میباشد .

نهاوندي خاطر نشان ساخت: متقاضیان در 80 گروه و زیرگروه کالایی و خدماتی تقسیم بندی شده اند و تمامی امکانات و تلاش های این سازمان در راستای بهبود عملکرد انتخاب و برگزاری هرچه با شکوهتر مراسم تقدیر از صادرکنندگان نمونه کشور بسیج شده است.

سرپرست معاونت كمك هاي تجاري سازمان توسعه تجارت ايران تقدیر از تلاش های مجدانه صادركنندگان را در زمينه تجارت خارجي كشور امري واجب در سطح ملي دانست و افزود: این سربازان عرصه صادرات کشور باوجود تنگناها و فشارهای خارجی کماکان شرایط حضور قدرتمندانه محصولات ایرانی در عرصه بین الملل را فراهم می آورند و كشور بايد قدردان زحمات ايشان باشد.

نهاوندي در پايان با تاکید بر اطلاع رسانی کلیه اقدامات و مراحل انجام کار از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان، از صادرکنندگان کشور خواست با مراجعه به سایت سازمان توسعه تجارت ایران به آدرس www.tpo.ir در جریان آخرین اخبار و رویدادهای مربوط به انتخاب صادرکنندگان نمونه کشور قرار گیرند./س
برچسب ها: صادر ، نمونه ، اقتصاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار