جانشین فرماندهی انتظامی کشور گفت: شرکتهای خصوصی متخلف که از خانمها به عنوان ابزار سوء استفاده می کنند تا چند روز آینده پلمپ می‌شوند.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگا خبرنگاران، سردار احمدرضارادان ظهر امروز 5 تیرماه در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر گفت:‌ با شرکت‌های زیرزمینی که با آگهی‌های وقیح به دنبال جذب کارمندان خانم هستند و قصد آنان سوء استفاده ابزاری است تا چند روز آینده برخورد و این شرکتهای متخلف پلمپ می‌شوند.

وی ادامه داد: متأسفانه جراید و روزنامه ها آگهی‌هایی با عناوین وقیح به چاپ می‌رسانند که در آن ذکر شده خانمی با اندام مناسب و روابط عمومی بالا نیازمندیم.

براستی چقدر ما از فرهنگ خود دور مانده ایم که در کشورمان شاهد سوء استفاده ابزاری از خانمها با حداقل حقوق ماهیانه هستیم.

وی ادامه داد: متأسفانه جراید و روزنامه ها آگهی هایی با عناوین وقیح به چاپ می رسانند که در آن ذکر شده خانمی با اندام مناسب و روابط عمومی باید نیازمندیم. براستی چقدر ما از فرهنگ خود دور مانده ایم که در کشورمان شاهد سوء استفاده ابزاری از خانمها با حداقل حقوق ماهیانه هستیم.

رادان با اشاره به استفاده کروات و آرایش های غلیظ در بیمارستانها و ادارات خصوصی اظهار داشت: در برخی از بیمارستانها کروات و آرایش های غلیظ از الزامات استخدام و ارزشیابی است، به طور رسمی اعلام می کنیم آن بخش از شرکتها و بیمارستانهایی که استفاده از این لوازم برای آنان سازمانی است و ترویج فرهنگ غرب را به دنبال دارد بر خورد می کنیم و بخش دیگری که سازمانی نیست و جنبه فردی است افراد باید کلاه خود را قاضی کنند و نسبت به این رفتار تجدیدنظر کنند.

وی ادامه داد: چطور می شود برخی اماکن آرایش جزء لاینفک ابلاغات آنان بوده و نظام ارزشیابی در این رابطه تصویب شده باشد ولی مسئله اینجاست که چرا باید آرایش و بی بند و باری جزء نظام ارزشیابی آنان قرار بگیرد.

*اطلاع رسانی درباره جمع آوری اراذل و اوباش کم بود

همچنین رادان با اشاره به اتفاق پارک طالقانی تصریح کرد: ما قبول داریم که پارک طالقانی پلیس وجود نداشته و حضور آنان در صحنه کمرنگ بوده ولی ماموران پلیس طی زمانی کوتاه متخلفان به دام پلیس افتادند.

اما ما طی هفته گذشته هزار و 400 اراذل و اوباش را در پایتخت جمع آوری کردیم ولی اطلاع رسانی صدا و سیما در این خصوص بسیار کمرنگ بوده است.

*تماشای مسابقات فوتبال در سینماها غیرقانونی است

سردار رادان با اشاره به اکران مسابقات فوتبال در سینماهای کشور اظهار داشت: تماشای مسابقه فوتبال بسیار جالب و دوست داشتنی است اما مسئله ای که پلیس در این خصوص مخالف آن است تماشای مسابقه فوتبال خانم ها و آقایان با هم می باشد چرا که تماشای مسابقه فوتبال رفتارهای هیجانی به دنبال دارد که در شأن خانمها نیست./ز


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار