مسوول دفتر مالكیت فكری پارك علم و فناوری دانشگاه سمنان از ثبت اختراع تابلوی تصاویر متحرك سه بعدی توسط مخترعان فناور این پارك خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران از سمنان ؛ این تابلو توسط شركت مسین ایده پردازان قومس با مدیرعاملی 'علی اكبر كاشفی' مستقر در مركز رشد فناوری دانشگاه سمنان واحد مهدیشهر به شماره 75102 در اداره ثبت اختراعات و مالكیت صنعتی به ثبت رسیده است.

'داود معروفی' روز دوشنبه افزود: این سیستم یك وسیله جدید ارتباط جهانی است كه تصاویر متحرك را به صورت سه بعدی با استفاده از تابلوهای ایستا، بدون نیاز به صفحه نمایش های پیچیده الكترونیكی و یا قسمت های متحرك مكانیكی ایجاد می كند.

وی گفت: پنل تبلیغاتی تصاویر متحرك سه بعدی نیاز به هیچگونه منبع تغذیه ای ندارد و عملكرد آن براساس قوانین فیزیك نوری است.

معروفی گفت: به دلیل استفاده نكردن از سیستم های مكانیكی و الكترونیكی، هزینه نگهداری آن بسیار كاهش می یابد.

وی با اشاره به مزایای این سیستم گفت: نداشتن محدودیت ابعادی در ساخت آن، مقاوم بودن در شرایط مختلف آب و هوایی، نصب و جابجایی آسان و سبك بودن این سیستم از مزایای مهم آن است.

مسوول دفتر مالكیت فكری پارك علم و فناوری دانشگاه سمنان اظهار داشت: امكان نمایش تصاویر به صورت سه بعدی در این نوع سیستم ها با نوآوری منحصر به فردی طراحی شده است و از تفاوتهای بارز این محصول با طرح های تبلیغاتی قبلی، نمایش تصاویر پویا و سه بعدی بدون استفاده از عینك های مخصوص است./س

برچسب ها: تابلو ، تصاویر ، اختراع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.