780 میلیارد ریال از مطالبات گندم كاران گلستانی پرداخت شد

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران   گرگان ؛ مدیركل غله و خدمات بازرگانی گلستان گفت: باقی مانده مطالبات گندمكاران نیز اغلب به دلیل نداشتن شماره ثبت و غیره در نوبت های بعدی پرداخت قرار گرفته است.

'سیاوش حسین پور' افزود: با بیان اینكه پرداخت وجه گندمكاران استان از 16خردادماه سال جاری در چند مرحله متوالی آغاز شده است گفت: تاكنون 225هزار تن گندم برداشت شده در استان، تحویل مراكزخرید بخش دولتی استان شده است.

وی اضافه كرد: دركنار بخش دولتی ، بخش خصوصی مرتبط با صنایع آرد نیز ، گندم مازاد بر نیاز كشاورزان را به قیمتی بالاتر از 420تومان خریداری كرده اند.

عضو هیئت مدیره شركت غله و خدمات بازرگانی منطقه دو كشور در ادامه اظهار داشت: با پیگیری مهندس قبادی معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس شركت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران این مساله با متولیان امر بررسی و مقرر شد الباقی مطالبات گندمكاران گلستانی و سراسر كشور در كوتاه ترین زمان ممكن از طریق بانك عامل، پرداخت گردد .

حسین پور با بیان اینكه گلستان از استان های پیشرو در تحویل گندم كشاورزان در سطح كشور است گفت : در حال حاضر و به طور همزمان ؛ امر خرید دراستان هایی كه در زمینه كشت گندم دارای جایگاهی در سطح كشور هستند درحال انجام است و به ترتیب اولویت سامانه متمركز بانك سپه و براساس شماره اسناد ، وجه گندم كشاورزان پرداخت می شود.

مدیركل غله و خدمات بازرگانی استان گلستان درپایان ضمن قدردانی از تلاش ها و رایزنی های صورت درخصوص تسریع درپرداخت مطالبات گندمكاران سراسركشور ، به كلیه كشاورزان اطمینان داد كه الباقی مطالبات آنها در كوتاه ترین زمان ممكن پرداخت خواهد شد.

فصل خرید گندم كشاورزان در استان گلستان از 7 خردادماه سال جاری در 57 مركز خرید دولتی ، خصوصی و تعاونی ، آغاز و تا آخرین محموله گندم تحویلی ادامه دارد ./س

برچسب ها: گندم ، مطالبات ، گلستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.