قاري اعزامي از كشور فرانسه گفت: به نظر من متسابقين با آمادگي كامل در اين دوره حاضر شده‌اند و مسابقات از سطح بسيار بالايي برخوردار است.

 اوكباخبان در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران با بيان اين مطلب افزود: ‏از آنجايي كه اين مسابقات براي بيست و نهمين دوره در ايران برگزار مي‌شود، اين كشور تجربه بسيار خوبي در زمينه برگزاري ‏اين رقابت‌ها دارد؛ از اين رو ايران پيشتاز برگزاري مسابقات بين‌المللي قرآن در جهان اسلام است.
‏ ‏ قاري اعزامي از فرانسه با اشاره به نقش مسابقات بين‌المللي قرآن در ترويج بيداري اسلامي اظهار داشت: برگزاري مسابقات قرآن در اين سطح نقش بسيار مهمي در اشاعه فرهنگ و پيام بيداري اسلامي در ميان جوامع مسلمان و حتي در سراسر جهان دارد، چراكه نخبگان قرآني در سراسر جهان بايد مبلغان فرهنگ بيداري اسلامي باشند.
اوكباخبان ادامه داد: جمهوري اسلامي ايران داعيه‌دار برگزاري مسابقات قرآني با سطح بالا در ميان كشورهاي اسلامي است.
قاري شركت‌كننده از فرانسه خاطرنشان كرد: به نظر بنده بيداري اسلامي و آغاز اين حركت در منطقه خاورميانه و كشورهاي اسلامي واكنشي طبيعي به سردمداران و حاكمان مستبد است، چرا كه هر جايي ظلم و سركوب وجود داشته باشد، مسلما واكنشي به دنبال خواهد داشت و اين واكنش‌ برخاسته از تعاليم والاي كلام الهي است./ل
برچسب ها: مسابقات ، سطح ، بالا ، فرانسه ، قرآن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار