نصيري كارشناس بازاريابي در گفتگو با
خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران گفت: بازاريابي زماني مفهوم پيدا مي كند كه رقابت وجود داشته
باشد.
وي با بيان اينكه در سال هاي گذشته رقابتي وجود نداشته است اظهار داشت: در گذشته به اندازه امروز به بازاريابي اهميت داده نمي شد.
نصيري شرايط رقابت موجود در بازار بين كارخانه ها و شركت هاي توليدي را عامل مهم رشد بازاريابي در كشور عنوان كرد و افزود: دانش فني بالا ازجمله عوامل مهم در بازاريابي است.
وي اظهار داشت: بازاريابي از جمله كارهاي خدماتي است و سرمايه بالايي نمي خواهد و همين امر موجب شده تا افراد كم تجربه و دور از دانش فني وارد اين كار شوند و به بازاريابي آسيب وارد كنند.
وي در پايان خاطر نشان كرد: كمتر در مراكز بازاريابي استفاده از دانش روز در بحث بازاريابي به آن توجه مي شود./س