كارشناس فوتسال گفت: در شرايط كنوني فقط وزارت ورزش مي تواند مشكلات فوتسال ايران را حل كند تا ديگر شاهد اين حاشيه ها نباشيم.

محمود خوراكچي در مورد جنجال هاي فوتسال به خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران گفت:" فوتسال تا روزي كه به معاونت فدراسيون فوتبال تبديل نشود هر روز اوضاع از اين بدتر خواهد شد. با اين ساختار ما درخواست يك كلاس آموزشي كنيم و يا به داوري اعتراض كنيم ترابيان همه اعتراضات را به كميته هاي مختلف ارجاع مي دهد در حالي كه بايد ساختار فوتسال از كميته هاي فدراسيون جدا باشد تا ترابيان بتواند بر همه چيز احاطه داشته باشد.

خوراكچي ادامه داد: اگر در جريان تباني كميته انضباطي رأي را قبل از عيد صادر مي كرد كار به اينجا نمي رسيد. به همين دليل كم كاري كميته انضباطي و پس از آن تعلل كميته استيناف از مهم ترين دلايل برهم ريختن جو فوتسال است. در فاصله يك هفته تا جام باشگاهها هيچ كاري نمي شود كرد.

كارشناس فوتسال ادامه داد: در شرايط بحراني امروز فوتسال فقط و فقط وزارت ورزش بايد دخالت كند تا مشكل برطرف شود. امسال هيچ تيمي در فاصله يك ماهه تا شروع ليگ برتر آماده نيست و شرايط امروز فوتسال كاملا بحراني است. اعتراض ما به عباس ترابيان نيست بلكه به ضعف ساختار فوتسال است. بايد طوري به اعتراضات فوتسال رسيدگي شده و در اين رشته تجديد نظر شود كه ريشه حواشي در ليگ 91 خشكانده شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار