با جذب سیدمهدی سید صالحی، پیوستن سعید دقیقی به تیم تراکتور سازی منتفی شد و مسئولان این تیم دیگر مایل به مذاکره با مهاجم فصل قبل تیم شهرداری تبریز نیستند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران پیرو اخبار قبلی مبنی بر مذاکره باشگاه تراکتور سازی با سعید دقیقی، این بازیکن در نهایت بر سر مبلغ قرار داد با جعفری مدیر عامل این تیم به توافق نرسید البته دو طرف ابتدا به توافقاتی دست یافته بودند ولی مبلغ دقیقی بالا بود و تراکتوری ها تخفیف گرفتند از این رو مذاکره با چند تیم دیگر را آغاز کرد تا در صورت پیشنهاد بهتر تراکتور را ترک کند که در نهایت مسئولان این تیم تبریزی با سید مهدی صالحی از سپاهان به توافق رسیدند و پیوستن دقیقی به این باشگاه کاملا منتفی شد.

*آشوبی ماندنی شد

فرزاد آشوبی، هافبک فصل قبل تراکتور سازی در این تیم ماندنی شد و برای یک فصل دیگر با مسئولان این تیم به توافق رسید.
آشوبی که پیش از این زمزمه هایی از جدایی او به گوش می رسید بعد از توافق با مدیران باشگاه تراکتور سازی در لیگ دوازدهم نیز تبریزی ها همراهی خواهد کرد این بازیکن در هفته های پایانی لیگ فصل قبل مصدوم بود و نتوانست آن طور که باید  برای تیمش به میدان برود از طرفی با امیر قلعه نوعی سرمربی فصل قبل تراکتور سازی به مشکل خورده بود و به یک نیمکت نشین تبدیل شده بود ولی با بهبود مصدومیتش و جدایی امیر قلعه نوعی از تراکتور سازی بار دیگر مورد توجه باشگاه قرار گرفت و برای یک فصل دیگر با تراکتور سازی تمدید کرد.

* دو بازیکن لیگ یکی زیر نظر تراکتور سازی


در حالی که اغلب تیم ها در پی جذب ستاره هستند کمیته فنی باشگاه تراکتور سازی نیم نگاهی به جذب بازیکنان توانا و بی نام و نشان لیگ یک دارد.

از این رو 2 بازیکن لیگ یکی مد نظر تراکتور سازی هستند کمیته فنی باشگاه تراکتور سازی نام این دو نفر را به جعفری داده است ولی هنوز مدیر عامل این تیم در مورد آنها جوابی نداده است در صورتی که جعفری با جذب این دو موافقت کند باشگاه نسبت به جذبشان اقدام می کند ظاهرا این دو از کشفیات کمیته فنی هستند و با نظر باغ آبادی به باشگاه معرفی شده و کمیته فنی در مورد شان به اجماع رسیده است.

*اعتمادی به تبریز بازگشت

عقیل اعتمادی که برای استراحت به هند رفته بود به تبریز بازگشت به این ترتیب تیم تراکتور سازی وی را از امروز در تمرینات خواهد داشت از این رو تراکتور دیگر نیازی به تقویت این نقطه ندارد و پیش از این تراکتوری ها بعداز توافق با ثابتی و فروزان در پی جذب دروازه بانی جوان از تیم امید خود بودند ولی با بازگشت عقیل اعتمادی به تبریز و حضور در تمرینات پرونده جذب دروازه بان بسته شد وتراکتور سازی فصل بعد نیز با همین سه دروازه بان در لیگ برتر حضور می یابد.

گفتنی است پس از این محسن فروزان نیز در مذاکره با تراکتوری ها به مشکل برخورده بود ولی در نهایت با آنها به توافق رسید و قراردادش را تمدید کرد./مح
برچسب ها: دقیقی ، تراکتور ، صالحی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار