گروهک تروریستی منافقین برای فراهم کردن سور و سات مراسمات خود با کسادی شدید طرفداران ایرانی مواجه هستند، دست به دامان آوارگان، پناهندگان و گدایان خارجی شده اند تا اندک رونقی برای تجمعات خود ایجاد کنند.

به گزارش حوزه سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی هابیلیان (خانواده شهدای ترور کشور)، گروهک تروریستی منافقین که مدت هاست از بی رونقی شدید برای برگزاری تجمعات خود رنج می برند، چند وقتی است که دست به دامان برخی آوارگان خیابانی، پناهندگان خارجی و حتی گدایان خیابان خواب شده اند اما مدتی است که با عدم استقبال همین افراد، مجبور به افزایش رقم پرداختی و وعده های جدیدتری شده اند.

گزارش هابیلیان حاکی است؛ گروهک تروریستی منافقین برای جذب افراد جدید قبل از حضور در تجمع و کنفرانس هایشان، به افراد یاد شده اعلام می کنند همه هزینه های سفر این افراد به همراه تمامی لوازم آسایش و رفاه آنها را برای یک سفر لذت بخش و البته شرکت در یک تجمع دو ساعته فراهم می کنند.

این رویه البته در مورد چهره های سیاسی با افزایش چندین برابری رقم های پرداختی همراه است، به گونه ای که کمترین رقم پرداختی به یک چهره شناخته شده خارجی برای حضور و سخنرانی در این تجمعات، بین ۲۵ تا ۸۰ هزار دلار است.

بر پایه این خبر، پایگاه اینترنتی «آیریش تایمز» به نقل از «دارا مورفی» اعلام کرد که این نماینده پارلمان ایرلند چندی پیش توسط دو تن از اعضای گروهک تروریستی منافقین به این کنفرانس دعوت شده است.

این نماینده پارلمان ایرلند افزود: از من خواسته اند در این کنفرانس خلاصه ای از مبارزاتمان در ایرلند را بگویم.

البته از آنجایی که حضور در کنفرانس های این گروهک تروریستی با پیگردهای قانونی متعددی توسط سیستم های قضایی رو به رو بوده است، مدعوین سیاسی از سویی به قصد بهره برداری مالی هنگفتی که وجود دارد به این تجمعات می روند و از سویی دیگر با تکذیب حمایت از این گروهک، تلاش می کنند تبعات تعقیب قضایی خود را کاهش دهند.

در همین رابطه همین نماینده پارلمان ایرلند خاطرنشان کرده که حضور وی در این کنفرانس به منزله حمایت ازگروهک تروریستی منافقین نیست./پ2



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار