دانشجویان بسیجی دانشگاه‌های آزاد خوزستان در بیانیه‌ای از رئیس دانشگاه آزاد، خواستار توجه در انتخاب مدیران و تلاش در راستای اسلامی شدن فضای دانشگاه ها شدند.

به گزارش حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران، بسیج دانشجویی دانشگاه های آزاد خوزستان در آستانه تغییر و تحولات کلان مدیریتی دانشگاه آزاد در بیانیه ای خواستار توجه در انتخاب مدیران این دانشگاه و تلاش در راستای اسلامی شدن فضای دانشگاه ها شد.

دانشگاه به فرمایش معمار کبیر انقلاب مبدا همه تحولات است؛ اما عده ای این تحولات را در فضایی غلط فرض کرده اند و فلش تحول را متوجه انحراف از مبانی اصیل الهی گرفته‌اند و مشی متفکران غرب زده ای چون تقی زاده را که پیشرفت را مساوی سر تا پا غربی شدن می‌دانست، دنبال می کنند.

پس از 34 سال از عمر پر برکت انقلاب اسلامی، رهبر معظم انقلاب هنوز بر تولید علم تاکید دارند؛ زیرا که علوم دانشگاه های ما هنوز اسلامی نشده اند.

این بیانیه در ادامه با تاکید بر اینکه آیا این دانشگاه ها بویژه دانشگاه های آزاد اسلامی در مسیر اسلامی شدن قدم بر می دارد، تصریح کرد: آیا اساتید و روسای دانشگاه ها دغدغه اسلامی شدن را دارند یا به روز مرگی افتاده اند و مصلحت اندیشی می کنند و امروز خود را به فردا می رسانند.

چرا رهبر معظم انقلاب وقتی در بین جامعه دانشگاهی قرار می گیرد می فرمایند حرف هایی با شما دارم که با دیگران ندارم، بهتر بگوییم ادبیات حضرت آقا در جامعه دانشگاهی و انتظارات ایشان متفاوت است و همه می دانیم که همه این انتظارات در درجه اول متوجه راس مدیریت مراکز آموزشی و دانشگاهی می شود.

البته در جای دیگر با توجه به روحیه مطالبه گری و آرمان خواهی دانشجویان که این بار مسئولیت را متوجه دانشجویان مسلمان ایرانی می دانند و از آن ها می خواهد وارد عرصه تولید علم و جنبش نرم افزاری شود؛ اما چه کنند که این ریاست طلبان و زیاده خواهی عده ای، مانع از خلاقیت‌ها و تراوشات ذهنی این قشر با تاسی از آرمان های اصیل اسلامی و هدایت های حضرت امام می‌شوند.

ما دانشجویان بسیجی دانشگاه های آزاد اسلامی خوزستان از فرهاد دانشجو، رئیس دانشگاه آزاد می خواهیم که تغییراتی را در مجموعه مدیریت دانشگاه های آزاد اسلامی به وجود آورند تا این فرزندان بسیجی بتوانند این زنجیر را که بیش از 30 سال به پای برخی پیچیده شده است را بگشایند.

ما با چشمان خود دیده ایم که در همین واحد های دانشگاهی در ایام فتنه 88 جلوی همین مدیرانی که اکنون داد مسلمانی و بسیجی بودنشان گوش فلک را پر کرده است سر ارزش ها را بریدند و به نام پیشرفته شدن، اعتقادات و حجاب را محدودیت دانستند و به اسلام چوب حراج زدند.

جناب آقای دانشجو! با انتصاب به جا و شایسته جنابعالی امید تازهای در دل کسانی که از سر دلسوزی هرچه داد می زدند صدایشان به جایی نمی رسید نواخته شد، امیدواریم برکات این تغییر را تا پایین ترین سطوح مدیریتی در دانشگاه های آزاد شاهد باشیم تا بار دیگر سره از ناسره جدا شود و انقلاب به دست اهل خود برسد.

ما دانشجویان بسیجی بار دیگر با رهبر معظم انقلاب عهد و پیمان می بندیم که هیچ گاه دست از مبارزه بویژه درعرصه فرهنگی برنداریم و ما هیچگاه نمی پسندیم که در مجموعه ای احقاق حق فدای مصلحت اندیشی ها شود و امیدواریم قله های عظیم علمی و فرهنگی را فتح و پرچم زمین مانده استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی را از دست بیماران غربزده بستانیم.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار